اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5353
تاریخ انتشار: 1394/03/25 00:02
وی از شورای شهر دهدشت درخواست نمود به جهت محدویت زمانی، به صورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داده و با استعفای ایشان موافقت گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سهراب حجت‌خواه مجددا استعفای کتبی خود را تقدیم شورای شهر دهدشت نمود. منتخب اول شورای شهر دهدشت در متن استعفای جدید صراحتا اعلام نمود هدف از استعفاء شرکت در رقابت های انتخاباتی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده است.

منتخب اول شورای شهر دهدشت اظهار داشت، بر اساس قانون انتخابات مجلس، کاندیدا باید شش ماه قبل از کاندیداتوری از سمت خود استعفا دهد به همین دلیل استعفای کتبی خود را مجددا تقدیم کردم.

حجت‌خواه از شورای شهر دهدشت درخواست نمود به جهت محدویت زمانی، به صورت فوق‌العاده تشکیل جلسه داده و با استعفای ایشان موافقت گردد.

سهراب حجت‌خواه عضو شورای شهر دهدشت قبلا در تاریخ 23 اردیبهشت سال جاری از عضویت در شورا انصراف داده بود. ولی به دلیل تناقضات در متن کتبی استعفا و اظهارات شفاهی در جلسه رسیدگی، نتوانست موافقت شورا را جلب نماید. لذا برای دومین بار استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر کرد.

حجت‌خواه منتخب اول شورای شهر دهدشت در متن کتبی استعفای مورخه 23 اردیبهشت ماه بیماری همسر و ادامه تحصیل در مقطع دکترا را دلیل کناره‌گیری از شورا ذکر نمود. اما در جلسه رسیدگی به استعفاء کاندیداتوری در انتخابات مجلس را هدف اصلی از استعفای خود عنوان نمود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*