اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5366
تاریخ انتشار: 1394/03/25 22:49
چرا باید برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های عدیده این دولت در ابعاد داخلی و خارجی دیگران را مقصر جلوه دهند.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در گفت‌وگو با فارس در یاسوج با اشاره به اظهارات معاون وزیر کار و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همایش موسوم به گرامی‌داشت 24 خرداد در یاسوج، اظهار کرد: برای کسانی که دم از اعتدال و خوش اخلاقی می‌زنند بسیار متأسفم که اخلاق و انصاف را در اظهارات خود رعایت نمی‌کنند.

وی با بیان این که اگر کسی در برنامه‌های خود شکست نخورده باشد این‌گونه دیگران را مورد هجمه قرار نمی‌دهد، تصریح کرد: چرا باید برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های عدیده این دولت در ابعاد داخلی و خارجی دیگران را مقصر جلوه دهند.

وی گفت: البته کلید بداخلاقی را رئیس‌جمهور محترم از مدت‌ها پیش زده که اکنون رده‌های پایین‌تر آن‌ها به خود جرأت چنین جسارت‌هایی را می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عنوان یک نماینده اصولگرا به شما اعلام می‌کنم که حداقل شما وارد بازی این آقایان نشوید چرا که دیدید در همایشی که خودشان برگزار کردند به شما هم رحم نشد.

حجت‌الاسلام بزرگواری افزود: اگر جریان اصولگرا در برابر زیاده‌گویی‌های جریان مقابل حرفی نمی‌زند سکوت به منزله کمک به همدلی و همزبانی است وگرنه در استان هستند جوانان انقلابی و بسیجی که جواب محکم و انقلابی به این‌گونه اظهارات بدهند.

این مقام مسئول به استاندار و معاون سیاسی وی توصیه کرد که در آستانه انتخابات فضا را به سمت حاشیه نبرند و اجازه به فتنه‌گران برای عرض اندام ندهند که اگر فضا به سمت حاشیه برود کسی جز خوشان ضرر نخواهد کرد.

بزرگواری گفت: مردم این استان حرف‌ها و وعده‌های رئیس‌جمهور فعلی و اقدامات انقلابی دولت قبلی را به یاد دارند و سره و ناسره را به خوبی از هم تشخیص می‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان این که هر چند با آقای استاندار در خصوص چینش‌های خارج از قاعده اختلاف داریم، تصریح کرد: برای جلوگیری از فضای دو دستگی چیزی نمی‌گوییم اما بیان این‌گونه اظهارات و اقدامات دیگری مانند برداشتن چادر از سر شرکت‌کنندگان کنکور از آن دسته کارهایی است که خطوط قرمز ما خواهد بود.

وی گفت: دولتی که در ساخت یک جاده درمانده است چگونه می‌تواند از دولتی انتقاد کند که پروژه‌های عظیمی همانند جاده یاسوج بابامیدان و ده‌ها طرح بزرگ ملی را در کمترین زمان تحویل داد و آیا اگر آن دولت نبود شما می‌توانستید این آب، گاز، برق،  جاده و خدمات ریز و درشت را به روستاها ببرید که اکنون هر چه می‌خواهید با بی‌انصافی از تریبون‌ها اعلام می‌کنید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*