اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5447
تاریخ انتشار: 1394/03/31 18:36
مهمترین هدف پرویز مظلومی در بدو حضور در استقلال جذب بازیکنانی است که در دوران مختلف بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی را به بازو بسته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، به نقل از ورزش سه، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و سیدمهدی رحمتی 3 ستاره ای که فصل گذشته را با پیراهن های 3 تیم اوساسونا، تراکتورسازی و پیکان به پایان برده اند حالا این فرصت را دارند تا دوباره به تیم محبوبشان بازگردند.

نکته جالب در مورد این 3 بازیکن اختلاف عمیقشان با امیر قلعه‌نویی سرمربی 3 فصل گذشته استقلال بوده است. اختلافی که آنها را از استقلال جدا کرد و به تیم های دیگر فرستاد. امروز پرویز مظلومی هم در گفت‌وگو با خبرنگاران و هم در صحبت با هواداران تاکید کرد که نمی‌ تواند از نام آنها بگذرد.

این در حالی است که این 3 بازیکن شرایط متفاوتی برای حضور در استقلال دارند. سیدمهدی رحمتی ظاهرا پیشنهاد تیم تراکتورسازی را در جیب دارد، آندو به دنبال حضور در یک تیم قطری است و نکونام هم که با اوساسونا قرارداد دارد. البته تفاوت این 3 در اراده متفاوتشان برای حضور در جمع آبی هاست که به نظر می‌ رسد نکو و رحمتی انگیزه های بیشتری برای بازگشت به تیم سابق داشته باشند.

این 3 با وجود سن و سال بالا در صورت حضور در استقلال یک تکان اساسی به بازار نقل و انتقالات خواهند داد و البته باید دید که حضورشان باعث جدایی چه بازیکن دیگری از استقلال می‌ شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*