اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5511
تاریخ انتشار: 1394/04/04 17:14
عزیزالله شهبازی افزود: حتی ماده 9 قانون شوراها را که از اختیارات فرماندار است نیز اعمال کردیم، اما به دلیل عدم همراهی برخی اعضا این موضوع نیز بی‌نتیجه ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، عزیزالله شهبازی امروز در آبادان اظهار کرد: روز گذشته از تمام ابزار برای متقاعد کردن مخالفان استفاده کردیم، اما شش عضو شورای شهر آبادان حاضر به شرکت در جلسه بررسی استعفا و موافقت با آن نشدند.

شهبازی امروز در گفتگو با فارس خاطرنشان کرد: حتی ماده 9 قانون شوراها را که از اختیارات فرماندار است نیز اعمال کردیم، اما به دلیل عدم همراهی برخی اعضا این موضوع نیز بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: شب گذشت ساعت 22 برای آخرین بار اعضای شورای شهر را به فرمانداری دعوت کردیم تا موضوع پذیرش استعفای شهردار را حل کنیم، اما شش عضو حاضر به شرکت در جلسه نشدند و تاکید داشتند که بایستی ابهامات و سئوالات موجود در خصوص مسائل مالی و عملکرد شهردار به شکل کامل بررسی و رسیدگی شود.

فرماندار شهرستان آبادان تصریح کرد: طبق قانون روز گذشته آخرین مهلت برای بررسی استعفاهای مدیران و پذیرش آن بود که محمودرضا شیرازی شهردار آبادان نتوانست از این فرصت استفاده کند و در نتیجه به شهرداری بازگشت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*