اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5577
تاریخ انتشار: 1394/04/08 16:37
عبدالله تفرشی: در حال حاضر تمام قراردادهای بازیکنان و اسپانسری که چه تیم قبلا گرفته و چه می خواهد بگیرد کاملا غیرقانونی است

به گزارش عصرجهان به نقل از کاپ عبدالله تفرشی در خصوص استعفایش از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من یک هفته بود تصمیم خودم را به طاهری اعلام کرده بودم و امروز به همراه خلیلی از باشگاه پرسپولیس خداحافظی کردم.

وی در خصوص اینکه آیا به خاطر قانونی ندانستن هیات مدیره از سمت خود استعفا کرده یا خیر خاطرنشان کرد: واقعیت هم همین است اما دوستان نمی خواهند قبول کنند این هیات مدیره غیرقانونی است. الان به طور قانونی باشگاه هیات مدیره و مدیرعامل دیگری دارد. باید بگویم در حال حاضر هیات مدیره باشگاه از علی پروین، محمدحسین نژادفلاح، محمد رویانیان و محمد پنجعلی تشکیل شده که مدیرعامل این باشگاه قانونا سردار رویانیان است و دوستانی که الان در باشگاه حضور دارند خارج از عرف و مقررات است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس بیان داشت: اگر تیم های دیگر اکنون از پرسپولیس شکایت کنند به راحتی می توانند قراردادهای این تیم را فسخ کنند. چون چیزی که مشخص است قراردادهای پرسپولیس اکنون غیرقانونی است. یک مثال ساده برایتان می زنم؛ الان بانک تجارت به خاطر بدهی که باشگاه پرسپولیس در زمان رویانیان داشته نژادفلاح را ممنوع خروج کرده و کاری ندارد الان مدیرعامل یا سرپرست باشگاه چه کسی است و تنها نژادفلاح را می شناسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام قراردادهای بازیکنان و اسپانسری که چه تیم قبلا گرفته و چه می خواهد بگیرد کاملا غیرقانونی است. مثلا شرکت بهنام پیشرو کیش قانونا باید قراردادش را با هیات مدیره قانونی باشگاه امضا می کرد اما به طور غیرقانونی سال گذشته قراردادش را با کسانی امضا کرد که اصلا عضو هیات مدیره نیستند.

تفرشی اضافه کرد: اگر همین حالا رویانیان به همراه هیات مدیره اش به باشگاه پرسپولیس بیاید و در جای خودش بنشیند هیچ کسی نمی تواند به وی بگوید بالای چشمش ابرو است زیرا او مدیرعامل قانونی باشگاه است و به نظرم تا تمام این مسائل حل نشود باشگاه پرسپولیس کاملا غیرقانونی در حال اداره شدن است.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*