اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5594
تاریخ انتشار: 1394/04/09 20:27
شخصی که مدیریت کارراه اندازی،نه به معنای عموم آن که انجام کارهای ثواب برای منافع عموم باشد ومنظور تنها درجهت کسب اهداف شخصی می باشد،مسئولیت کنترل دیگر اعضاء را به عهده گرفته است.

ابوالفضل بابادی شوراب در پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان نوشت:
با تعیین اعضای شورای چهارم در شهرستان اهواز و مشخص شدن شخصیت شان-که مطمئنا علل تمایز آنها با هم می باشد- بازیگران کلیدی از بازیگران خنثی تفکیک گردیدند.

شاید امری طبیعی باشد که در این نوع گروهها و کارهای جمعی به وجود شخصی که با ترفندهای صحیح و ناصحیح کنترل جمع را در دست بگیرد لازم باشد!

در بین افراد گروه،شخصی که مدیریت کارراه اندازی،نه به معنای عموم آن که انجام کارهای ثواب برای منافع عموم باشد ومنظور تنها درجهت کسب اهداف شخصی می باشد،مسئولیت کنترل دیگر اعضاء را به عهده گرفته است.

کارراه انداز با ارتباط گیری با مراکز قدرت استان نسبت به انجام کارهای لازم برای تصدی کرسی شهرداری اهواز به نفع یکی از دوستانی که در زمان انتخابات به ایشان قول داده بود حرکت نمود و در این راه درحمایت از آن دوست توسط خود و خانواده اش از هیچگونه تلاشی کوتاهی ننمود.

جناب کارراه انداز با حضور در فضای جدید و با پی بردن به طبیعت و خواسته های فردی همقطاران خود،آنها را بخوبی شناخته و از نقاط ضعف آنها با آنها برخورد می نماید.

ایشان هیچگونه تعلق و تعهدی نسبت به جامعه و جغرافیای محل زندگی و شرایط معیشتی آنان نداشته و ندارد.

در انتصابات مدیریتی،مقاصد خود را درظرفیت بسیار بالا به نام دیگران و به نفع خود درحال انجام است.

اگر آقای کارراه انداز بعنوان حامی درجه1 در زمان لابی گری فردی که بدنبال گرفتن پست بوده نباشد آن شخص هرگز به آن سمت نخواهد رسید و یا اینکه اگر عضوی از اعضای شورا بعنوان سهمیه شخصی،فردی را معرفی کرده باشد،در صورتی که کارراه انداز با آن شخص معرفی شده صحبت نکرده باشد و بصورت مخفیانه وی را به سمت مافیای مدیریتی خودش جذب ننموده باشد،هرگز به آن پست نخواهد رسید!

و در کل شخصی تصدی مقام را خواهد داشت که پس از تایید حامی موردنظر،کاراه اندازجایگاه آن را تثبیت و قطعی کند.

کار راه اندازهمچنین با امکانات مالی خود برای مدیرانی که برای آنها تشکیل پرونده ایجاد شده،توسط خود و بستگان وثیقه گذاشته و در ابقای مدیریت آنان اصرار ورزیده و از آنها استفاده می نماید.

شاید یکی از دلایل وثیقه گذاشتن ایشان بعنوان کارراه انداز مسائل مالی مبهم و پشت پرده عمرانی آن حوزه باشد و در صورت اجرایی شدن احکام،امکان مشخص گردیدن دخالت کار راه انداز و اطرافیان نزدیک ایشان افشاء شده و مشکلاتی  برای ایشان ایجاد گردد!

ابوالفضل بابادی شوراب

دوشنبه 8 تیر 1394-08:32


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*