اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5631
تاریخ انتشار: 1394/04/12 16:44
چنانچه که این بازی جدید به ثمر بنشیند دیگر باید فاتحه ی انسجام و یکپارچگی حداقل 12الی 13عضو شورای فعلی برای ایجاد هرحرکت مدنی در آینده را خواند!

ابوالفضل بابادی شوراب فعال رسانه در مطلبی با عنوان "آقای کارراه انداز و اجرای بازی جدید!" در پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان نوشت:

پس از تعیین موضع شهردار مبنی برعدم استعفاء و تکیه زدن بر صندلی شهردار اهواز،اتحاد و همبستگی ای از سوی جمعی از اعضای مخالف ایشان در شورا شکل گرفته و جمع منسجمی برای استیضاح ایشان هماهنگ شده بود،اما متاسفانه در این برهه حساس،اتفاقات ناگواری در حال شکل گیری ست که شاید ابقای شهردار را در این سمت قطعی نماید و این مهم توسط جناب کارراه انداز در حال پیگیری و انجام می باشد.

شیوه جدید بازی آقای کارراه انداز به این صورت است که بطور مخفیانه با یکایک اعضاء ملاقات نموده و به آنان وعده هایی مبنی بر ریاست آینده شورا-در صورت همکاری ومنصرف شدن از استیضاح شهردار-را داده است و با این ترفند آنها را برای رسیدن به مقصد (ریاست شورا)مورد وسوسه و طمع قرار می دهد،بطوری که جمع 11 الی 12 نفره متحدین در حال متلاشی شدن و در نتیجه فراکسیون های 3 الی 4نفره در حال تشکیل می باشند و اعضای مخالف در حال دورشدن از هدف اصلی خود که همانا استیضاح شهردار بوده و جهت به چنگ درآوردن ریاست شورا در حال تفکیک شدن می باشند.

این سیاست کارراه انداز در دو دوره قبل در انتخاب ریاست شورا و تعیین شهردار نتیجه بخش بوده است!

چنانچه که این ترفند در دوره پیش رو نیز به ثمر بنشیند دیگر باید فاتحه ی انسجام و یکپارچگی حداقل 12الی 13عضو شورای فعلی برای ایجاد هرحرکت مدنی در آینده را خواند!

لذا برای جلوگیری از این اتقاق ناگوار جهت زنده ماندن روح مدنیت شورا،دوستان شورایی می بایست آگاهانه عمل کرده و منافع مردم را قربانی مطامع شخصی خود ننمایند.

اگر مروری کوتاه به این دو دوره ریاست شورا داشته باشیم،به این نتیجه خواهیم رسید که این جایگاه به جز درحد یک تشریفات ساده و یک لقب دهان پرکن چیز دیگری نبوده و این امتیازات شخصی ارزش درنظرنگرفتن منافع شهر و مردم شهر را ندارد.

ابوالفضل بابادی شوراب

جمعه 12 تیر 1394


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*