اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5638
تاریخ انتشار: 1394/04/13 15:30
اما این جانفشانی و ایثارگری توسط روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون منعکس نگردید. فلذا از دید رسانه ها هم مخفی ماند.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان (asrjahan.ir)

گلایه های یک کارگر و فعال رسانه ای

مدیران شرکت ها و روابط عمومی ها همیشه دوست دارند ژست گرفته و چندتا عکس بندازند و بگویند با مدیریت ما چند درصد به نسبت سال گذشته پیشرفت نمودیم، بهره وری از زمان مدیریت ما چقدر بالا رفته، نقش تولیدات شرکت ما در تولید ناخالص ملی تا چه اندازه است. اما به محض اینکه انتقادی نمائی و  نقطقه ضعفی را مورد کنکاش قرار دهی چنان گارد می گیرند و رسانه بیچاره را به روش های گوناگون  مورد تهدید و محدودیت قرار می دهند.

برخی از مدیران در برنامه های خبری چنان از کارگر و حقوق کارگر حرف می زنند که گوئی فرشته نجات کارگرانند ولی اکثر این ژست خبری دروغ و پوشالی است.

برخی از آنان از ذکر خدمات کارگران ولو بسیار بزرگ باشد خودداری می نمایند. زمانی از خدمات کارگران مطلب می گویند و می نویسند که مطمئن شوند به نام و منفعت خودشان تمام می شود.

با ذکر این مقدمه به گزارش یک حادثه کارگری در شرکت پیروشیمی مارون می پردازیم.

در فضای مجاری و رسانه های بیگانه خبری درج شد مبنی بر اینکه سه روز پیش در پی آتش‌سوزی یکی از واحدهای شرکت پتروشیمی مارون، کارگر ایذه ای به نام "شهرام محمدی" از جان گذشتگی کرد و خود را به درون آتش انداخت. و با بستن شیر فلکه اصلی، مانع از وقوع فاجعه‌ای دردناک و کشته شدن صدها و شاید هزاران نفر از کارکنان این پتروشیمی شد.

شهرام محمدی این جوانمرد بختیاری از دیار کول‌فرح شهرستان ایذه است.او اکنون با بیش از 50 درصد سوختگی جهت درمان به پایتخت اعزام شده است.

اما این جانفشانی و ایثارگری توسط روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون منعکس نگردید. فلذا از دید رسانه ها هم مخفی ماند.

شرکت پتروشیمی مارون به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید مواد پلیمری و شیمیایی در سطح کشور،662 نفر نیروی شاغل در تخصص های متفاوت بطور مستقیم  و 1602 نفر بطور غیر مستقیم (تحت پوشش پیمانکاران) مشغول فعالیت دارد.

پتروشیمی مارون ، به لحاظ میزان تولید و سود حاصل از فروش تولیدات خود، یکی از ثروتمندترین و قدرترین شرکت‌های پتروشیمی منطقه به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ابوذر
|
Iran
|
1394/04/17 00:32
  +1

  -0
پاسخ
واقعا انسان متأسف میشه ازشنیدن این اخبار و کم لطفی مسئولین

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*