اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5685
تاریخ انتشار: 1394/04/16 13:50
دوشنبه پانزدهم تیر ماه طی آئینی و در ضیافت افطاری در سالن باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان از معلمین مدارس شهر گلگیر تجلیل شد.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجد سلیمان، دوشنبه پانزدهم تیر ماه طی آئینی و در ضیافت افطاری با حضور مهندس قنبری معاون فرماندار مسجدسلیمان، مهندس بیژن قنبری بخشدار، منوچهر قاسمی منجزی رییس اداره آموزش و پرورش، مهندس شجاعی شهردار گلگیر ، اعضای شورای شهر گلگیر همچنین انجمن اولیاء و مربیان مدارس گلگیر در سالن باشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان از معلمین مدارس شهر گلگیر تجلیل شد.

در ابتدا مهندس محمدرضا خدری رئیس شورای شهر گلگیر ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان، یاد و خاطرات همه معلمان بالاخص معلمان دوران تحصیل خود را گرامی داشت و افزود معلمان همچون شمعی هستند که راه روشن و مستقیم را به انسان ها نشان می دهند.

در ادامه مراسم افشین یوسفی رئیس مجتمع آموزش و پرورش خلیج فارس گلگیر با بیان اینکه مردم گلگیر مردم نجیب و با اصالت هستند افزود:حضور فعال و مستمر اولیای دانش آموزان شهر گلگیر در جلسات انجمن اولیاء و مربیان ستودنی است.ایشان همچنین از شورای شهر بابت انتخاب  فرد فرهنگی به عنوان شهردار گلگیر تقدیر و تشکر کرد و افزود، اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری به صورت فعالانه در حل مسائل آموزشی و پرورشی تلاش و کوشش می کنند.

رئیس مجتمع آموزش و پرورش خلیج فارس گلگیر همچنین از شورای شهر گلگیر و منوچهر قاسمی منجزی مدیریت اموزش و پرورش مسجدسلیمان، بیژن قنبری بخشدار گلگیر و آقای استیکی معاونت آموزش ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه منوچهر قاسمی منجزی رییس اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به حرکت ها و گام های سازنده و مثبت که در گلگیر برداشته شده است آینده خوبی را برای شهر گلگیر پیش بینی می کنم.ایشان درباره بزرگداشت مقام معلم افزودند:اگر مقام معلم در جامعه ارج داده شود تمام مشکلات حل خواهد شد ریشه همه مشکلات و مصائب در جامعه ناشی از جهل و عدم اموزش کافی است.ایشان در پایان افزودند: دانش آموزان گلگیر آمادگی این را دارند که با دانش آموزان مناطق مختلف شهرستان مسجدسلیمان رقابت کنند. قاسمی منجزی بیان کرد رویکرد ما افزایش کیفیت آموزش و تربیت در تمام مناطق به صورت یکسان است.

بیژن قنبری بخشدار بخش گلگیر در مراسم تجلیل از فرهنگیان شهر گلگیر گفت: از تلاش های بی شائبه رئیس مجتمع آموزش و پرورش خلیج فارس گلگیر جناب مهندس افشین یوسفی اوروند تقدیر و تشکر دارم. امید است با همکاری و همیاری همه عزیزان در گلگیر که یکی از وسیع ترین بخش های استان خوزستان است بتوانیم گام های موثری برای پیشرفت دانش آموزان برداریم ایشان افزودند به حرمت همه شهدا با آنان عهد و پیمان می بندم تا جایی که در توان دارم برای خدمت گزاری به بخش گلگیر و شهرستان مسجدسلیمان از هیچ کوششی دریغ نکنم.

در پایان مراسم با تقدیم هدایا و لوح از تلاش ها و مجاهدت های  معلمین شهر گلگیر  تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است دانش آموزان شهر گلگیر در مقطع متوسطه دوره اول در سال تحصیلی امسال در آزمون پیشرفت تحصیلی در دروس تخصصی ریاضی رتبه عالی را کسب نمودند . و دانش آموزان مقطع ششم ابتدایی در ورود به مدارس نمونه دولتی مفق عمل نمودند.

شهرگلگیر در دامنه کوه آسماری واقع گردید و از توابع شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان است.

از دید جغرافیایی در درازای جغرافیایی ۴۹٫ ۲۸۵۶ خاوری و پهنای جغرافیایی ۳۱٫ ۹۶۴۷ گسترده شده‌است. میانگین دمای سالانه ۶ درجه زمستان و ۴۵ درجه تابستان می‌باشد.

 

 

 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*