اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5697
تاریخ انتشار: 1394/04/17 16:36
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

به گزارش عصرجهان، سردار غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به درگیری بامداد امروز 17 تیرماه در این شهر گفت: این حادثه در بلوار امام خمینی شهر یاسوج رخ داده است.

وی گفت: خودرو ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار امام خمینی یاسوج بوده‌اند تیراندازی می‌کند که در این حادثه پنج نفر مجروح و یک نفر هم در راه بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و بقیه مجروحان حادثه تحت درمان و مداوا هستند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

وی گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

این فرمانده انتظامی افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع خواهیم رساند.

خبرتکمیلی: در این حادثه یک نفر به قتل رسید و پنج نفر هم مجروح شدند که یک نفر از آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه پس از عمل جراحی قرار دارد و یک نفر دیگر هم مرخص و دو نفر از مجروحان این حادثه هنوز بستری هستند.

سردارغلامزاده چهارشنبه شب با اشاره به مرگ یک مصدوم دیگر این حادثه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افزود: آمار کشته شدگان این حادثه که شش مجروح داشت، به دو نفر رسید.

سردارغلامرضا غلامزاده: با تشکیل تیمی از نیروهای آگاهی استان وگچساران کمتر از24ساعت دو جوان 23و 25ساله از عوامل این حادثه شناسایی و شب گذشته در گچساران دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری دیگر افراد نیز ادامه دارد.

برچسب ها:
در گیری ؛ نزاع ؛ اسلحه ؛ مجروح ؛ کشته ؛ حادثه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*