اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5718
تاریخ انتشار: 1394/04/20 18:12
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تصویب عملیات چهار خطه کردن سه مسیر جدید در جنوب این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از  اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانی در بازدید میدانی از محورهای ارتباطی امیدیه و آغاجاری اظهار کرد: یکی از این مسیرها حد فاصل پل مشراگه به سمت سه راهی رامهرمز به طول 12کیلومتر است که برای آن 180میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برآورد شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مسیرها در محور امیدیه – آغاجاری در امتداد عملیات چهار خطه سه راهی سرانجام 1 به امیدیه از کیلومتر 13 تا 18 است که در آستانه مناقصه قرار داشته و از کیلومتر شش تا 13آن پیشتر چهار خطه شده است.

رحمانی همچنین گفت: از سمت ورودی امیدیه تا سه راهی آغاجاری هم که 10کیلومتر طول دارد مقرر شده 2.5کیلومتر عملیات چهار بانده کردن از ادامه مسیر به سمت تقاطع آغاجاری آغاز شود.

وی در عین حال گفت: از ورودی آغاجاری به سمت جاده بهبهان – رامهرمز نیز پنج کیلومتر از مسیر تعریض، بهسازی و روکش آسفالت و پل های این مسیر هم تعریض و در بخش هایی هم نیوجرسی نصب می شود.

رحمانی افزود: سه کیلومتر از مسیر نیاز به اصلاح هندسی و اصلاح شیب های طولی دارد که بزودی مطالعات آن انجام و بعد از اصلاح مسیر عملیات اجرایی طرح آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به انسداد مسیر دیلم – آغاجاری به علت نبود ایمنی در محدوده زیدون گفت: مقرر شده با برداشت ریزش ها ، تمیز کردن جوی های کناری جاده، نصب نیوجرسی در قسمت هایی و نصب گابیون این محور به طور مجدد زیر بار ترافیک رود.

رحمانی همچنین از آسفالت مسیر داربهاره به سمت دیلم در محدوده روستای شهری کهنه و پس از آن و تعریض و آسفالت هفت کیلومتر از مسیر به سمت دیلم خبر داد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*