اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5725
تاریخ انتشار: 1394/04/21 14:51
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: اگر هیئت دولت با گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور برای استانداری این استان موافقت کند، طرح استیضاح وزیر کشور و استعفای نمایندگان استان فارس را اجرایی خواهیم کرد.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان (asrjahan.ir)

محمد‌رضا رضایی کوچی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به آخرین وضعیت استعفای نمایندگان استان فارس گفت: استعفای ۱۸ نماینده این استان تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی افزود: اگر دولت با گزینه های پیشنهادی وزارت کشور برای تصدی استانداری فارس موافقت کند، استعفای نمایندگان این استان را اجرایی خواهیم کرد.

نماینده جهرم تصریح کرد: طرح استیضاح وزیر کشور نیز تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده و در صورت موافقت دولت با گزینه‌های پیشنهادی، این طرح را در دستور کار قرار خواهیم داد.

رضایی کوچی اظهار داشت: در حال حاضر مجمع نمایندگان استان فارس با ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس جلسه دارد تا ایشان برای تغییر نظر دولت رایزنی‌های لازم را انجام دهد.

همچنین نبی الله احمدی از دیگر نمایندگان استان فارس با اشاره به طرح استعفای نمایندگان این استان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: عملکرد وزارت کشور در نحوه معرفی دو گزینه برای تصدی استانداری فارس علت این استعفاست.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*