اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5726
تاریخ انتشار: 1394/04/21 19:00
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد:
وی با بیان اینکه تاکنون 80 هکتار از منطقه ده شیخ بویراحمد دچار آتش‌سوزی شده است، از مسئولان ارشد استان درخواست کرد: تا برای مهار آتش‌سوزی منطقه ده شیخ و دم‌چنار بویراحمد به کمک نیروهای منابع طبیعی بیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، محمدرحیم برزمند عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزی وسیع در منطقه ده‌شیخ، اظهار کرد: بیش از 80 هکتار از جنگل‌های منطقه ده‌شیخ دچار آتش‌سوزی شده است و هنوز این آتش‌سوزی مهار نشده است.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آتش‌سوزی از ساعاتی پیش‌ شروع شده و وسعت آتش‌سوزی به اندازه‌ای است که نیروهای مردمی نتوانسته‌اند این آتش‌سوزی را مهار کنند و به سمت روستای دم‌چنار در حال پیش‌روی هستند.
برزمند با اشاره به کمبود امکانات برای مهار آتش‌سوزی، بیان کرد: از سازمان‌های هلال‌احمر استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس درخواست بالگرد برای مهار کردن آتش‌سوزی کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه تاکنون 80 هکتار از منطقه ده شیخ بویراحمد دچار آتش‌سوزی شده است، از مسئولان ارشد استان درخواست کرد: تا برای مهار آتش‌سوزی منطقه ده شیخ و دم‌چنار بویراحمد به کمک نیروهای منابع طبیعی بیایند.منبع:فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*