اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5767
تاریخ انتشار: 1394/04/25 23:37
خواب‌‌آلودگی راننده تانکر حامل گاز مایع شهر دهدشت را در خطر انفجار مهیب قرار داده بود که با شانس عدم نشت به خیر گذشت.

به گزارش عصرجهان، یک دستگاه تانکر حامل گاز مایع که از ساعت‌ها قبل در مسیر ورودی دهدشت از سمت بهبهان به علت خواب‌آلودگی راننده واژگون شده بود همچنان در انتظار رسیدن جرثقیل برای جابه‌جایی است.

در این حادثه که از ساعات اولیه صبح امروز و در کیلومتر 2 جاده دهدشت به بهبهان اتفاق افتاده است واژگونی تانکر حامل 20 تن گاز مایع در شرایط گرمی هوا و در مجاورت پمپ بنزین شهر دهدشت موجی از التهاب بین شهروندان و ساکنان روستاهای مجاور ایجاد کرده است.

امیر حسین سبزی‌پور در این باره به خبرنگار فارس گفت: یک دستگاه تانکر حامل گاز مایع که از پالایشگاه آبادان به سمت تاسیسات سیلندرپرکنی چرام در حرکت بود در مسیر ورودی دهدشت از سمت بهبهان دچار حادثه و واژگون شد.

رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی کهگیلویه با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده نشتی از تانکر مشاهده نشده است، افزود: از زمان وقوع حادثه خودروی آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر و جهت اطفاء حریق احتمالی آماده‌باش بودند.

سبزی‌پور خاطرنشان کرد: به علت نبود جرثقیل با ظرفیت حمل 20 تن در شهرستان و نیز شهرستان‌های مجاور انتقال تانکر هنوز انجام نشده است.

وی با بیان اینکه جرثقیل 25 تنی از اهواز و آبادان جهت انتقال تانکر در حال رسیدن است تصریح کرد: تا ساعتی دیگر کار انتقال تانکر و تخلیه گاز در سیلند پرکنی چرام صورت خواهد گرفت.

این مسئول عنوان کرد: با حضور اکیپی از مسئولان شرکت ایران گاز، حادثه کارشناسی و نحوه انتقال تانکر به مقصد انجام می‌شود.

منبع:فارس

برچسب ها:
بمب ؛ انفجار ؛ دهدشت ؛ گاز مایع ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


دارابی
|
Iran
|
1394/04/27 12:36
  +1

  -0
پاسخ
گروه اتش نشانی یکنفره و راننده.ایمنی را رعایت نکرد لباس کار نداردچقدر نزدیک شدند لااقل با فاصله و مقدمات اب پاشی را فراهم میکردند که اگه اتش میگرفت فرار نکنند.....................

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*