اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5773
تاریخ انتشار: 1394/04/26 13:52
شهردار یاسوج:
به دلیل ورود بیش از ظرفیت در اولین شب تعطیلات شاهد تکمیل فضای اسکان این منطقه گردشگری شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از شهرداری یاسوج، محمد علی جاوید در بازدید از پارک آبشار با اشاره به تکمیل ظرفیت این مکان گردشگری شهر یاسوج اظهار داشت: به دلیل ورود بیش از ظرفیت در اولین شب تعطیلات شاهد تکمیل فضای اسکان این منطقه گردشگری شدیم.

وی با بیان این که همه کارکنان و مدیران حوزه شهرداری در آماده باش کامل برای خدمات رسانی به مهمانان هستند افزود: همکاران ما در سازمان های پارک ها و فضای سبز به صورت شبانه روزی مشغول تنظیف و پاکسازی سرویس های بهداشتی، معابر و فضاهای خدماتی هستند.

شهردار یاسوج در ادامه به بااستفاده بودن برخی اردوگاه های دولتی در پارک آبشار اشاره کرد و گفت: کمبود فضای اسکان عمده مشکلی که همواره در آبشار یاسوج وجود داشت که با رایزنی های به عمل آمده با معاونت محترم عمرانی استاندار و مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مقرر شد اردوگاه این اداره نیز در این ایام نسبت به پذیرش عموم اقدام کند.

جاوید با بیان اینکه قرار است با منابع طبیعی نیز برای بکارگیری اردوگاه این اداره رایزنی شود افزود: اگر این اردوگاه ها در اختیار مردم قرار گیرد خیلی از مشکلات ما درخصوص پذیرش و ظرفیت آبشار یاسوج حل می شود.

وی با ابراز رضایتمندی از وضعیت خدمات دهی و اسکان مسافران ابراز داشت: ناظران شهرداری در سازمان پارک ها و فضای سبز به صورت 24 ساعته مشغول نظارت و بازرسی از نحوه خدمات دهی و فعالیت نیروهای خدماتی در همه اماکن اسکان و خدماتی شهر یاسوج هستند.

شهردار یاسوج با تاکید بر بسیج همه نیروهای شهرداری یاسوج برای خدمات دهی به مسافران ابراز داشت: هیچ کدام از کارکنان شهرداری مرخصی نرفته و همه نیروها پای کار هستند و امیدواریم مسافرین و مهمانان با خاطره خوب شهر یاسوج را ترک کنند.

جاوید با انتقاد از عدم همکاری برخی سازمان ها و ادارات دولتی در این ایام گفت: نیروی محترم انتظامی و شرکت برق تاکنون بیشترین همکاری را با مجموعه شهرداری برای خدمات دهی به مسافران داشته که کمال تقدیر و تشکر را از این دو نهاد داریم.

لازم به ذکر است شهردار یاسوج به صورت روزانه به همراه معاونین از فضاهای سبز و مکان های اسکان بازرسی و نظارت کرده و نسبت به رفع برخی مشکلات با مسئولان شهری و استانی رایزنی می کند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*