اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5783
تاریخ انتشار: 1394/04/27 21:47
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 به وقت تهران به مصاف تیم فوتبال ترینیداد و توباگو رفته که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از باشگاه پرسپولیس دیدار تیم‌های پرسپولیس و تیم ملی المپیک ترینیداد و توباگو در حالی از ساعت 17 به وقت محلی آغاز شد که این بازی با حاشیه‌هایی همراه است که در زیر می‌خوانید:

*بازیکنان دو تیم به محض ورود به زمین ورزشگاه گیزیلچه حمام به گرم کردن پرداختند

 *لوکاماریچ ، محسن مسلمان، احمد نورالهی، وحید حیدریه و سوشا مکانی پشت دروازه مشغول تمرین با تی‌هومیر بودند.

* با توجه به اشراف تعدادی ساختمان به زمین محل بازی عده زیادی از اهالی این ساختمان‌ها از روی پشت بام و بالکن این بازی تدارکاتی را تماشا می‌کردند.

* حدود 30  تماشاگر ایرانی از شهر آنکارا به منطقه گیزلچه حمام آمدند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این عده در زمان بازی به شدت بازیکنان و مربیان پرسپولیس را مورد تشویق قرار می‌دادند.

*  بازیکنان ترینیداد و توباگو امکانات پزشکی به همراه نداشتند چرا که یکی دو بازیکن این تیم که دچار مصدومیت جزیی شده بودند توسط پزشکان تیم پرسپولیس معالجه سرپایی شدند.

* گزارشگران واحد مرکزی خبر از آنکارا به منطقه گزینلچه حمام آمدند تا با تهیه مصاحبه و گزارش این بازی علاقمند به تیم پرسپولیس را در جریان این دیدار قرار دهند.

* در این بازی به دلیل اینکه تیم ترینیدا و توباگو لباس‌های قرمز پوشیده بود پرسپولیسی‌ها با لباس‌های طوسی و فسفری که مقابل تیم گنجر بیر لیگی بازی کرده بودند در این بازی به میدان رفتند.

* هادی نوروزی که به دلیل مصدومیت در بازی اول تدارکاتی پرسپولیس بازی نکرده بود امروز در ترکیب فیکس قرار گرفت و به عنوان کاپیتان پرسپولیس در مراسم ابتدای بازی شرکت کرد.

* پیش از شروع بازی بازیکنان دو تیم با هم عکس یادگاری گرفتند

* در جریان بازی و به دلیل خطای شدید یکی از بازیکنان ترینیداد و توباگو امید عالیشاه دچار مصدومیت شد که البته این مصدومیت جدی نبود و بازیکن پرسپولیس مجددا به بازی برگشت.

* تعدادی از اهالی منطقه گیزیلچه حمام هم با حضور در استادیوم این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

بازی با هجوم بازیکنان پرسپولیس آغاز شد و این تیم توانست موقعیت‌های مختلفی هم بر روی دروازه حریف آفریقایی خود ایجاد کند اما این موقعیت‌ها با بدشانسی سرخپوشان یکی پس از دیگری از دست رفت.

فرشاد احمدزاده در این بازی یکی دو موقعیت خوب داشت که نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

البته احمدزاده یک ضربه ایستادگی خوب هم زد که این توپ با فاصله کمی از دروازه ترینیداد بیرون رفت.

از طرف دیگر بازیکنان ترینیداد و توباگو سعی کردند موقعیت‌هایی بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند که برای عبور از خط دفاعی پرسپولیس خیلی موفق نبودند.

این بازی البته با چاشنی خشونت هم همراه بود به طوری که بازیکنان دو تیم بسیار محکم و سفت فوتبال بازی می‌کردند و به همین دلیل داور بازی مجبور بود که در سوت خود بارها بدمد که البته این خشونت بازی  از سوی بازیکنان تیم ترینیداد و توباگو بود.

در اواخر نیمه اول طارمی توپ را به تور حریف رساند اما کمک داور گل را آفساید اعلام کرد.

* در دقیقه 42 خطایی بر روی فرشاد احمدزاده در محوطه جریمه شد که داور اعلام پنالتی کرد مهرداد کفشگری این پنالتی را از دست داد.

* در دقیقه 50 علی علیپور با فرار زیبا اولین گل این بازی را به ثمر رساند.

* در نیمه دوم تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی رو به جلو بارها توسط علی علیپور ، رامین رضائیان و محمد رحمتی صاحب موقعیت شد که با درخشش دروازبان تیم حریف مانع از گلزنی شد. در نیمه دوم میلاد کمندانی چندین بار مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار داد.

* کار های ترکیبی بازیکنان در نیمه دوم باعث گردید تا هواداران به وجد بیایند.

* در دقیقه 90 میلاد کمندانی توانست دروازه حریف را باز کند.

این بازی با نتیجه  دو بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

برچسب ها:
پرسپولیس ؛ برانکو ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*