اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5800
تاریخ انتشار: 1394/04/29 22:58
معاون اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
"محسن جلیل"با قدردانی از هرگونه نوع‌دوستی مردم در هنگام حوادث از آن‌ها خواست تا کارها را به اورژانس واگذار کرده و از هرگونه جابجایی مصدومین مگر در مواقع اضطراری که اورژانس و نیروهای امدادی در صحنه نیستند خودداری کنند.

عصرجهان: معاون اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد از برخورد سه دستگاه خودرو در محور یاسوج به اصفهان با کشته و مصدوم شدن 14 نفر خبر داد.

محسن جلیل با اشاره به تصادفی که ساعت 7 عصر امروز 29 تیرماه در محور یاسوج به اصفهان حدفاصل دو راهی کریک رخ داد، اظهار کرد: متأسفانه در این تصادف 13 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و یک نفر هم کشته شد.

وی در خصوص جزئیات حادثه اظهار داشت : در برخورد دو دستگاه سمند و یک دستگاه پراید در این محور، حادثه یاد شده رخ داد که یک زن سرنشین پراید کشته و 13 نفر دیگر مصدوم شدند.

این مسئول گفت: در این حادثه اورژانس 115 استان در کمترین زمان ممکن با 4 دستگاه آمبولانس وارد صحنه شد و مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در کمترین زمان ممکن منتقل شدند.

جلیل با ابراز گلایه از برخی مشکلاتی که رهگذران در هنگام حوادث برای اورژانس در این استان ایجاد می‌کنند، افزود: برای رسیدن به صحنه تصادف گاه همکاران ما باید بیش از 10 دقیقه در ترافیکی حضور داشته باشند که بیشترین آسیب را متوجه مصدومین در حوادث تصادفی می‌کند.

وی بیان کرد: مردم با دیدن صحنه تصادف بی‌دلیل در محل تجمع می‌کنند و تنها کار اورژانس برای حمل مجروحین احتمالی سخت می‌شود که ممکن است در این بین مصدومی به دلیل وقفه در کار اورژانس دچار مشکل حاد شود.

این مسئول در اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از هرگونه نوع‌دوستی مردم در هنگام حوادث از آن‌ها خواست تا کارها را به اورژانس واگذار کرده و از هرگونه جابجایی مصدومین مگر در مواقع اضطراری که اورژانس و نیروهای امدادی در صحنه نیستند خودداری کنند.

خبر تکمیلی: سرهنگ منوچهر سیاهپور، رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با فارس گفت: در این سانحه رانندگی دو دستگاه پراید و دو دستگاه سمند با هم برخورد کردند که یکی از سرنشینان پراید در دم جان سپرد.

سیاهپور گفت: مقصر اصلی این حادثه خودروی پرایدی است که از یاسوج به سمت اصفهان در حال حرکت بود و انحراف به چپ این خودروی پراید چنین سانحه‌ای را ایجاد کرد.

برچسب ها:
تصادف ؛ یاسوج ؛ کشته ؛ مجروح ؛ مصدوم ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*