اخبار عمومی
اعلام وصول 2
5992
تاریخ انتشار: 1394/05/15 20:55
این همایش با عنوان به روشنی آفتاب بیندیش و با حضور و سخنرانی دکتر صادق زیباکلام و سخنرانی برخی از چهره های شهرستانی و استانی اصلاحات برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، همایش «همراه شو عزیز، به روشنی آفتاب بیندیش» اجتماع اصلاح‌طلبان کهگیلویه بزرگ متشکل از چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی قرار است روز یک‌شنبه 18 مرداد با حضور دکترصادق زیباکلام در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شود.

این همایش با عنوان به روشنی آفتاب بیندیش و با حضور و سخنرانی دکتر صادق زیباکلام و سخنرانی برخی از چهره های شهرستانی و استانی و با موضوعاتی همچون اصلاحات ، اعتدال ، رویش ها ، نیازها در عصر جهانی شدن – اصلاحات ، اعتدال ، توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، سیاسی برگزار می گردد.

این همایش روز یکشنبه ۱۸مرداد ماه ۹۴در سالن دانشگاه پیام نور (سایت قدیم)وراس ساعت ۴بعد از ظهر برگزار می شود.

همراه شو عزیز، همایش بزرگ اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با سخنرانی دکتر زیباکلام +جزئیات

سخنران این جلسه “دکتر صادق زیباکلام”پژوهشگر و تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای اصلاح طلب می باشد.گفته می شود چهره های شاخص اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه در این همایش حضور خواهند داشت.

گفتنی است دکتر صادق زیبا کلام از تئوریسین های حامی آیت الله هاشمی رفسنجانی است و استاد تمام دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می باشد که در طی سالیان گذشته با انتشار نامه های سرگشاده به سیاسیون و منتقدین فضای انتقادی جدیدی را درجامعه باز کرده است


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ک-ا
|
Iran
|
1394/05/16 13:32
  +0

  -0
پاسخ
انگار بولتن اصلاح طلب ها شدید چرا خبر حضور زیبا کلام را درج نمودید- زیبا کلام کیست

جناب آقای یا خانم ک- ا همانگونه که در اهداف و آرمان های درج گردید عصر جهان بولتن هیچ حزب و گروهی نیست و وابستگی به هیچ اداره یا نهادی ندارد و اگر به عنوان"پایگاه اطلاع رسانی" دقت نمائید وظیفه ما اطلاع رسانی است. مخاطبان خودشان صاحب درک و شعورند می توانند قضاوت نمایند و نیازی به ارشاد من و شما در حوزه سیاسی ندارند.


ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*