اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6025
تاریخ انتشار: 1394/05/18 01:08
رئیس شورای شهر مسجدسلیمان خبر داد:
قاسمی افزود: بخش اعظم از گره ها و مشکلات به مجموعه شهرداری و شهردار بر می گردد.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از مسجدسلیمان، نشست خبری رئیس شورای شهر مسجدسلیمان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار صبح روز شنبه برگزار شد.

 قاسمی رئیس شورای شهر مسجدسلیمان ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد پهلوان بهمن مطلق و همچنین تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: دانستن حق مردم است قشر خبرنگار قشری است که واقعیات جامعه را منعکس می کند و همانطور که خداوند به قلم قسم خورده است و قلم را مقدس شمرده است باید حرمت و ارزش قلم را حفظ نمود.

ایشان با اشاره به اینکه همه ما خدمتگزار مردم هستیم و خبرنگار زبان گویای جامعه است و باید رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند افزود: امروز باز هم بر مواضع خود نسبت به مسائلی که در شهرداری اتفاق افتاده است تاکید می کنم چرا که اعتقاد دارم عاملی که باعث شده است در شورا چالش ایجاد شود رفتارهای موجود در سیستم بیمار اداری شهرداری است.

وی ادامه داد: اگر ما به عملکرد شهرداری، مسائل مالی و  CNG در شهرداری انتقاد داریم به دلیل آن است که بخش اعظم از گره ها و مشکلات به مجموعه شهرداری و شهردار بر می گردد.اعتقاد داریم اگر لایحه مطالبات به حق مردم نسبت به شرکت نفت مسکوت مانده است بخاطر شهرداری است.لایحه ایی که زحمات زیادی برای ان کشیده شده است چرا این لایحه در شهرداری مسکوت مانده است؟ متاسفانه صد سال است شیره جان این سرزمین را داده اند اما در عوض چیزی دریافت نکردند.

انتظار داریم شهردار محترم  روند عدم تعامل با شورا را اصلاح نماید چرا باید لایحه ایی این همه در شهرداری بماند  و به سرانجامی نرسد.

 انتظار داریم خبرنگاران این موارد را انعکاس دهند.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در بخشی دیگر از سخنان خود از استخدام های سفارشی و معامله ایی در شهرداری انتقاد کرد و افزود: چرا باید شورا از این استخدامات بی اطلاع باشد؟

 ایشان ادامه دادند:در جلسه استیضاح شهردار از خبرنگاران دعوت کردیم در جلسه حضور پیدا کنند برای اینکه واقعیت ها را به مردم انعکاس دهند.

 اما متاسفانه واقعیت ها طور دیگری جلوه داده شد و با سانسور کردن اخبار و پخش سانسور شده فیلم روز استیضاح، موضوع را به گونه ای دیگر القا شد و حقیقت وارونه جلوه داده شد. و حق و حقیقت پشت آن سانسور پنهان ماند.

ایشان در پایان افزود:انتظار داریم خبرنگاران عزیز تعامل بهتری با شورا داشته باشند. آمدیم خدمت کنیم اگر هر کدام از ما حتی یک گره از مشکلات شهرمان را حل کنیم به مسجدسلیمان خدمت کرده ایم.

دست یاری به سوی خبرنگاران دراز می کنیم و ان شاء الله با یاری شما روز به روز به عزت و سربلندی مسجدسلیمان بیافزاییم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


بببببب
|
Iran
|
1394/05/18 17:51
  +1

  -0
پاسخ
پرسنل شهرداری با شهردار و شهردار باید با شورا هماهنگ باشه
حالا من یه سوال دارم تو مسجد سلیمان فرد شایسته نبود که شما از جای دیگه شهردار بیارید که حالا ایطور بشه؟
شهروند
|
Iran
|
1394/05/19 10:31
  +0

  -0
پاسخ
با سلام.ضمن تبریک روز خبرنگار.اعضای شورای شهر همگی در تعامل باید به مجموعه شهرداری کمک کند سیستم اداری شهرداری قبل از امدن اقای حیدری با این بی نظمی عجین شده بود نباید انتظار داشت که یک شبه مشکلات شهرداری حل شود.
شهروند
|
Iran
|
1394/05/19 10:32
  +0

  -0
پاسخ
با سلام.ضمن تبریک روز خبرنگار.اعضای شورای شهر همگی در تعامل باید به مجموعه شهرداری کمک کند سیستم اداری شهرداری قبل از امدن اقای حیدری با این بی نظمی عجین شده بود نباید انتظار داشت که یک شبه مشکلات شهرداری حل شود.
اله مراد زاده
|
Iran
|
1394/05/19 10:43
  +0

  -0
پاسخ
سلام.شورا اگر معتقد به بی انضباطی مالی در شهرداری است چرا مستندات خود را ارائه نمی دهد.حق مردم هست که بدانند در شهرداری چه اشخاص منافع طلبی وجود دارند.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*