اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6055
تاریخ انتشار: 1394/05/20 21:17
در پی بد قولی مسئولان
مسولان آب و فاضلاب شهری به قولی که 10 مرداد ماه در خصوص تامین آب شرب روستای دهنو هندیجان در حضور نماینده مجلس دادند عمل نکردند

بهمن گنجی از اهالی روستا به نمایندگی روستای دهنو در گفتگو با ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان درهندیجان گفت: روستای دهنو یکی از روستاهای بخش مرکزی در۲۲کیلومتری هندیجان با جمعیت بیش از ۲۵خانوارو  با معیشت کشاورزی و دامداری روزگار خود را سپری می کنند.

بهمن گنجی عنوان داشت: در تاریخ ۱۰مرداد ماه، نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان به همراه هیاتی از مسوولین شهرستان هندیجان از روستای دهنو بازدید و در مسجد روستا نشستی با حضور اهالی برگزار شد. روستائیان مشکلاتشان درخصوص آب و جاده به عرض نماینده محترم و مدیران همراه رساندند و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب شهری، آب شرب روستای دهنو را تامین نماید اما  تا به امروز آن  قول عملی نشد.

 گنجی با اشاره به سخنان مکرر و موکد مدیران اجرائی کشور و خوزستان درخصوص عدم تخلیه روستاها  و مهاجرت نکردن به شهرها  افزود: باید مسوولین به قولی که دادند عمل کنند. چرا آب شهری هندیجان که درحضور نماینده و همچنین دیگر مدیران قول تامین آب روزانه روستا را داد ولی به قول خود عمل نکرد؟

وی درادامه عنوان نمود اگر آب شرب اهالی وگوسفندان تامین نشود پس باید گفت که بی آبی باعث تلف شدن اهالی و احشام آنان خواهد شد.

بهمن گنجی از پیگیری های مهندس خضعلی بخشدارمرکزی هندیجان که در بازدید خود از روستاها درخصوص رفع مشکلات و معضلات وقت خود را دراختیار روستایان قرارمی دهد تشکر کرد.

ناصر حکیمی خبرنگار هندیجان

برچسب ها:
هندیجان ؛ گردشگری ؛ دهنو ؛ خضعلی ؛ آب ؛ روستا ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*