اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6070
تاریخ انتشار: 1394/05/21 23:12
بازیکن ایذه ای فجر شهید سپاسی شیراز
من عاشق فولاد خوزستان هستم خاطرات خوبی از فولاد خوزستان و هواداران خونگرم دارم بعد از پایان خدمت سربازی به فولاد باز خواهم گشت.

سروش سعیدی مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان که جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی خود به تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیوست از علاقه مندی خود جهت بازگشت مجدد خود به فولاد خوزستان خبرداد و افزود: من عاشق فولاد خوزستان هستم خاطرات خوبی از فولاد خوزستان و هواداران خونگرم دارم بعد از پایان خدمت سربازی به فولاد باز خواهم گشت.

سعیدی در مصاحبه ای با عصر جهان به سوالات خبرنگار ما در ایذه پاسخ داد.

عصر جهان : آقای سعیدی از وضعیت در فجر بگو ؟

سعیدی : خدا را شکر وضعیت تیم خیلی خوب است و زیر نظر کادر فنی تمریناتمان را جهت حضور پرقدرت در لیگ یک انجام می دهیم.

عصر جهان : آیا بعد از پایان خدمت سربازی برای ادامه فوتبالت به فولاد باز خواهید گشت

سعیدی : من عاشق فولاد و استانم (خوزستان) هستم با فولاد هم قرارداد دارم اگه مسولان باشگاه من بخوان حتما برمی گردم وتا آخر فوتبالم در باشگاه فولاد ادامه میدهم.

عصر جهان : به نظر شما با توجه به یک گروه بودن لیگ یک فجر سپاسی امسال شانس صعود به لیگ برتر را دارد

سعیدی: خوب واقعا یه ماراتن سختی هست و 38 هفته باید بازی کنیم هرتیمی باید دو تا تیم 11نفر خوب داشته باشه خیلی از تیم های لیگ یکی هم بخاطر سنگینی مسابقات لیگ یک واستراحت دادن به بازبکنان از جام حذفی انصراف دادن من فکرمیکنم همه تیم ها مدعی صعود هستند و انشاالله تیم فجرشهید سپاسی به لیگ برتر بر می گردد.

عصر جهان : آیا بازی های فولاد خوزستان را در لیگ برتر دنبال می کنید ؟

سعیدی : دو بازی اول رو حقیقت ندیدم چون تمرین داشتم ولی از طریق ورزش 3 دو بازی فولاد را دانلود کردم و نگاه کردم امیدوارم فولاد به روزهای اوجش برگردد و خنده و شادی را داخل چهره هوادرا و مردم خوزستان ببینیم

عصر جهان : نسبت به فصل گذشته فولاد رو چطور ارزیابی میکنید؟

سعیدی: فولاد فصل گذشته بهترین تیم بود، بهرحال  الان اول راهه نمیشه نظر داد ولی اقای اژدری زاده نیاز به فرصت داره چون کارشو خوب بلده و امیدوارم فولاد با اژدری زاده و اسکوچیچ به روزهای اوجش برگرده

عصر جهان : هوادران فولاد دوست دارند بداند علیرغم اینکه تقریبا با ملوان کارت تمام شده بود چطور شد در لیست قلعه نوعی قرار نگرفتید؟

سعیدی: این مسئله واسه من تمام شده به نظر کادر فنی ملوان احترام میگذارم بالاخره گذر زمان همه چی رو مشخص می کند.به موفقیتم در تیم جدیدم فجر می اندیشم.

عصر جهان : برادر کوچک شما  احمدرضا سعیدی به تیم ملی فوتبال نونهالان ایران دعوت شده در این خصوص چه صحبتی خواهی داشت ؟

سعیدی: خدا را شاکرم برادرم در این سن به تیم ملی رسیده و کم کم داره پیشرفت می کند و انشاالله داخل دروازه تیم های لیگ برتری ایران ببینمش و روبروش قراربگیرم و دروازه اش را باز کنم ( در این لحظه میخندد)

عصر جهان : در پایان صبحت های پایانی شما را'خواهیم شنید؟

سعیدی: از تمام مربیان که ور این مدت برای پیشرفت فوتبالم کمک و زحمت کشیدن تشکرمیکنم بخصوص دهکردی، اژدری زاده ،کاهکش، سویلمی ، میاحی نعیم سعداوی سید کورش موسوی ، محمدیان ، نعمتی نژاد  و بخصوص دوست عزیزم سید ذوالفقار موسوی که در هر شرایطی کنارم بود تشکرمیکنم. و از پدرم که در این چند روز اخیر سخت دنبال کارهای خدمتم بودو مادر عزیزم که عاجزانه برای برطرف شدن مشکلات به وجود آمده برایم نذر و دعا می کرد قدرانی میکنم انشالله در آینده افتخاری برایشان شوم تا این خستگی از تنشان بیرون رود.

سرویس خوزستان-ایذه/ فیروز بیگلری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*