اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6075
تاریخ انتشار: 1394/05/22 02:31
مهندس بيژن عالي پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکمی مسعود باغبان را به عنوان سرپرست شركت بهره برداري نفت و گاز مارون منصوب كرد.

به گزارش عصر جهان به نقل از روابط عمومي مناطق نفت خيز جنوب، در اين حكم آمده است: " با عنايت به تعهد، تخصص و تجربيات ارزشمند جناب‌عالي از تاريخ صدور اين حكم تا تعيين مديرعامل به عنوان « سرپرست شركت بهره برداري نفت و گاز مارون » منصوب مي شويد.

اميد است با توكل به خداوند متعال و با همكاري مديران، روساي ادارات، كاركنان و بكارگيري همه ظرفيت هاي موجود در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

ضمناً فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش هاي ارزشمند جناب آقاي سيد عبداله موسوي در طول تصدي مسئوليت فوق تشكر و قدرداني مي نمايم."

مهندس باغبان هم اكنون مدير امور فني شركت بهره برداري نفت و گاز مارون است.

شایان ذکر است مهندس بيژن عالي پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکمی جداگانه، سيد عبداله موسوي مدیر عامل سابق شركت بهره برداري نفت و گاز مارون به عنوان مشاور عالي و دبير شوراي مشاوران مديرعامل اين شركت منصوب نمود

مهندس موسوي از آذرماه سال 1392 تا كنون مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مارون بود. مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سال 1390 تا 1392، مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز آغاجاري از سال 1385 تا 1390 و مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز مسجدسليمان از سال 1380 تا سال 1385 از سوابق وي محسوب مي شود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*