اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6081
تاریخ انتشار: 1394/05/22 13:28
محمود منطقیان و اصغر حبیبی از جریان اصولگرای شهرستان کهگیلویه با همدیگر دیدار و گفتگو کردند.

عصرجهان: براساس اخباری که در برخی رسانه های استان مبنی بر دیدار آقایان منطقیان و حبیبی کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرای حوزه کهگیلویه (منطقیان با حبیبی دیدار کرد) انتشار یافته است حاج علی اصغر حبیبی مطلبی جهت روشن شدن افکار عمومی به پایگاه خبری کهگیلویه ارسال کرده که متن آن شرح زیر است.

با سلام خدمت هم استانی های عزیز و تسلیت بمناسبت شهادت رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق(ع) برخود لازم میدانم جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن مباحثی که در فضای مجازی در خصوص دیدار اینجانب با آقای منطقیان انتشار یافته مطالبی بیان کنم.

با توجه به اینکه رجل سیاسی خارج از مشی و شخصیت سیاسی دارای شخصیت حقیقی و زندگی خصوصی هم هستند و در استان ما روابط نسبی نیز وجود دارد، این قبیل دیدارها می تواند بر اساس روابط شخصی و خویشاوندی صورت گیرد نه روابط سیاسی و جریانی.

در ضمن مشی سیاسی و فکری بنده و آقای منطقیان برهیچ کس پوشیده نیست و ضمن احترام به شخصیت آقای منطقیان این دیدار کاملا شخصی بوده و هیچ ارتباطی با جریانات سیاسی و انتخابات آینده نداشته است.

لذا از همه رسانه های استان خواهشمندم در زمینه انتشار اخبار و اطلاع رسانی به جامعه نهایت دقت را داشته باشند و جهت تنویر افکار عمومی به وظیفه واقعی خود بخوبی عمل کنند.

من الله توفیق

علی اصغر حبیبی

img-20150810-wa0003_0

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ محمود منطقیان از رهبران جریان اصلاحات شهرستان کهگیلویه و اصغر حبیبی از نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس، جریان اصولگرای شهرستان کهگیلویه با همدیگر دیدار و گفتگو کردند.

هنوز از انگیزه ها و  محورهای گفتگوی این دو فعال سیاسی و نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی که در منزل اصغر حبیبی صورت گرفت اطلاعاتی دقیق در دسترس نیست.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*