اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6083
تاریخ انتشار: 1394/05/22 20:57
مربی ووشو بانوان ایذه :
سحر مرادی: انشالله با شناختی که از زهرا سلحشور دارم یقین دارم که بعد از دو عنوان نائب قهرمانی جهانی و آسیایی اینار مدال طلا را کسب میکند.

سحر مرادی مربی ووشو بانوان ایذه و اختصاصی زهرا سلحشور که اخیرا موفق به کسب مدال نقره آسیا شد عصر روز چهار شنبه در مراسم استقبال از شاگردش در گفتگوی کوتاه با بیگلری خبرنگار عصر جهان از آقای هوشنگ حاتمی سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه که دست تنها این مراسم را برگزار کرد تقدیر و تشکر کرد و از عدم حضور مسئولین ابراز گلایه کرد.

وی افزود : علیرغم اینکه ورزشکاران ما در چین که در رشته ووشو در جهان حرف اول را می زنند ما موفق عمل کردیم اما متاسفانه مثل مراسم های گذشته بازهم شاهد بی مهری مسئولین ادارات ایذه بودیم اما آقای حاتمی با کار زیبایی که همیشه نسبت به ورزشکاران مدال آور انجام می دهد تنها امید ما ورزشگاران بعد از خدا می باشد.

مرادی در مورد سلحشور اظهار داشت : متاسفانه قبل از شروع بازیها سلحشور مصدوم شد اما از آنجائیکه از روحیات وی باخبر بودیم یقین داشتم با دست پر به ایران باز خواهد گشت که خوشبختانه چنین شد.

مربی ووشو بانوان باشگاه عصرقهرمانان ایذه در ادامه خاطرنشان کرد : انشالله با شناختی که از زهرا سلحشور دارم یقین دارم که بعد از دو عنوان نائب قهرمانی جهانی و آسیایی اینار مدال طلا را کسب میکند.

سحر مرادی مربی ارزنده و کار بلد ووشو ایذه و مربی اختصاصی زهرا سلحشور در پایان ابراز امیدواری کرد که امسال نیز سلحشور و دیگر شاگردانش بتواند برای ایران و ایذه افتخارات دیگری به ارمغان بیاورند.

سرویس ورزشی ایذه : فیروز بیگلری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*