اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6134
تاریخ انتشار: 1394/05/26 18:12
رضا مرادی کاپیتان ایذه ای فصل گذشته فولاد نوین خوزستان: من با فولاد نوین خاطرات بسیار خوب و فراموش نشدنی را دارم و حسرت میخورم که چرا تیم حفظ نشد.کادر و بازیکنان فولاد نوین بی نظیر بودند.

رضا مرادی کاپیتان ایذه ای فصل گذشته فولاد نوین خوزستان که با این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد جهت گذارندن خدمت مقدس سربازی به جمع طلایی پوشان فجرشهید سپاسی شیراز پیوست از علاقه مندی خود به تیم فولاد خوزستان بعد از اتمام خدمت سربازی خبر داد .

در همین ارتباط فیروز بیگلری خبرنگار ورزشی  پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به جهت آگاهی علاقمندان و ورزش دوستان به گفتگو با رضا مرادی کاپیتان فصل گذشته فولاد نوین خوزستان نشست. که ذیلا گزیده ای از این گفتگو را به سمع و نظر شما می رسانیم:

عصر جهان: جناب مرادی در مورد شرایط خودت و فجر سپاسی شیراز  توضیع بفرمائید :

مرادی: بعداز اینکه افتخار قهرمانی در لیگ یک کشور را به عنوان کاپیتان با فولاد نوین خوزستان را داشتم ، برای ادامه فوتبالم و همچنین سپری کردن خدمت مقدس سربازی به پیشنهاد باشگاه ریشه دار و دوست داشتنی فجر شهید سپاسی شیراز لبیک گفتم.

عصر جهان: جو شیراز چطور است؟ و فرق دو باشگاه فولاد و فجر سپاسی را چطور ارزیابی میکنی؟

مرادی: جو شیراز بسیار خوب است و خوشحالم که با استقبال خوبی روبرو شدم.من در آکادمی حرفه ای باشگاه فولاد هفت سال فعالیت کردم و بسیار روزهای خوبی رو پشت سر گذاشتم و  با توجه به آشنا بودن با شرایط خوزستان ، دچار مشکلی نشدم ولی در آینده باید دید که آیا شرایطم در تیم نظامی هم میتواند مثل فولاد باشد یا خیر ...

ولی به هر حال خیلی خوشحالم که مهمان مردم خوب شیرازهستم و آمدنم به فجرشهیدسپاسی را به فال نیک میگیرم و پس از گذشت مدت کوتاه از آمدنم به شیراز احساس غریبی نمیکنم. امیدوارم روزهای خوبی پیش روی خودم و باشگاه جدیدم داشته باشم .

عصر جهان: با این تفاصیل امسال باید شاهد صعود فجر به لیگ برتر باشیم؟

مرادی: با توجه به تک گروهی شدن تیمها ، امسال ماراتون بسیارسختی پیش رو داریم و اگر تیمی قصد صعود به لیگ برتر را دارد باید با برنامه ریزی دقیق پا به مسابقات بگذارد.

من به تیم جدیدم اعتماد و اطمینان منطقی و قلبی دارم و اگر باشگاه بتواند زمینه صعود را برای کادرمحترم و بازیکنان زحمتکش فراهم کنند مطمئن باشید با توجه به پتانسیلی که داریم ، شاهد قدرت فجر شهید سپاسی در لیگ خواهید بود.

عصر جهان: آیا بعد از پایان خدمت سربازی برای ادامه فوتبالت به فولاد باز خواهید گشت؟

مرادی: من سعی میکنم در تیمی که حضور دارم با تمام تلاش و تعصبم برایش بازی کنم و اول برایم موفقیت باشگاه جدیدم در اولویت است ولی بالاخره خانه اول من فولاد است و اگر این توفیق را داشته باشم به خانه اولم برمیگردم و همیشه برایش آرزوی موفقیت میکنم.

عصر جهان: در مورد وضعیت فولاد نوین چه صحبتی دارید؟

مرادی: بعد از فروش سهمیه متاسفانه شنیدم که فولاد نوین باید در لیگ دو فعالیت کند. من با فولاد نوین خاطرات بسیار خوب و فراموش نشدنی را دارم و حسرت میخورم که چرا تیم حفظ نشد.کادر و بازیکنان فولاد نوین بی نظیر بودند. امیدوارم باز هم شاهد حضور موفقیت های فولاد نوین در کشور باشم.

عصر جهان: شما علاوه بر اینکه بازیکن هستی مربیگری هم در تیم های پایه میکنید در این مورد هم صحبت کنید

مرادی: (باخنده )من در طول فوتبالم با مربیان کار بلد و با دانشی همچون سید کوروش موسوی کار کردم و تمام نیت من این بوده که بتوانم تجربیاتم را درحین فوتبال بازی کردنم در اختیار شاگردانم بگذارم.

در این چندسال با برنامه ریزی های درست و شناسایی بازیکنان مستعد در تست ها و انتخاب نفرات برتر و همچنین رفع نواقص آنها و انجام تمرینات پیشرفته و مدرن به لطف خدا و همکاری دوستانم توانسته ام هرساله چندین بازیکن را به فوتبال کشورم تحویل دهم. بازیکنان جوان و آینده داری از جمله :(مجتبی حقدوست/عارف آقاسی/یوسف کی شمس/نوید رمضانی/مصطفی کیانی/محمدحاتمی/و ده ها بازیکن جوان دیگر...)

عصر جهان: با تیم های پایه سپاهان ایذه عناوین خوبی در شهرستان ، استان و کشور به دست آوردید دراین خصوص توضیع بفرماید؟

مرادی: بعداز فعالیت مربیگری سه ساله ام با مدرسه فوتبال پارسیان زیرنظر استاد (داریوش فرخ نیا) و کسب پی درپی مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی در استان خوزستان ، با باشگاه سپاهان ایذه جهت همکاری به توافق رسیدم و به لطف خدا توانستم درلیگ های شهرستان،استان وکشوری 8 مقام قهرمانی و نایب قهرمانی کسب کنم که جادارد از تمام همکارهای عزیزم در موفقیت های مربیگریم از جمله :(داریوش فرخ نیا ،مجیدصیدعالی،سعید مرادی ، مجید مولایی ، نبی امیدی ، مهدی موسوی و اکبر فارسی تشکر ویژه ای داشته باشم.

عصر جهان: بعد از چند فصل فعالیت در سپاهان به تیم سابق خود پارسیان بازگشتید در این مورد چه صحبتی دارید؟

مرادی: بله ؟ من خودم باشگاه دارم و نام باشگاه برایم ملاک نیست ، برای من فقط پیشرفت بازیکنان مستعد ملاک هست. بازیکنان صادق و بی ریائی که تمام زندگیشان فوتبال است. من به خودم قول دادم که با توجه به شرایط زندگی ام با تمام توانم برای پیشرفت بازیکنان آینده دار کار کنم و وقت بگذارم.

عصر جهان: در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مربیان برتر  که هر ساله توسط اداره ورزش و جوانان ایذه برگزار میشود با توجه به اینکه شما چندین دوره پیاپی به عنوان مربی برتر انتخاب شده اید چه نظری دارید ؟

مرادی: خوشحالم و برای من افتخاراست که در جمع ورشکاران برتر شهرم باشم و بتوانم همچون آنها برای شهرم افتخار کسب کنم. انسان برای به دست آوردن هدفش باید خیلی سختی بکشد و با برنامه کار کند. مربی برتر معرفی شدنم را مدیون بازیکنان عزیزم و همکارهای دوست داشتنی ام میدانم. انسان برای رسیدن به یک موفقیت یا هدف  باید سخت تلاش کند و به فکر بهترین راه حل باشد

عصر جهان: ایذه بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده چرا با این همه معرفی بازیکن مسئولین فوتبال استان و کشور نگاهی به فوتبال این شهر ندارند؟ مرادی: متاسفانه یکی از دغدغه ها و درد دل های من   عدم توجه مسولین هست.

مرادی: یادمه آقای حاج حسن سالمی که افتخار شاگردی ایشون رو تو فولاد خوزستان داشتم یک روز بهم گفت شاید روزی چاه های نفت خوزستان خشک بشود ولی چاه استعدادهای فوتبال ایذه خشک نمیشود. شهرستان ایذه با این همه استعداد فقط یک چمن نامرغوب دارد .امیدوارم مسؤلین نگاه ویژه ای داشته باشند.

عصرجهان: و اما سخن پایانی شما چیست؟

مرادی: درپایان از خانواده ام که سنگ صبورم بودند و تو این مدت نتوانستم زیاد درکنارشان باشم و همچنین تمام مربیان عزیزم ازجمله آقایان: (سیدکوروش موسوی،ناصر محمدی،سیروس نعمتی نژاد،عادل قاسمی،) و جناب آقای اژدری ،کاهکش و علی حمیدی و مدیریت رده های پایه فولاد جناب جاج سویلمی و جاج میاحی و  تمام کسانی که برایم درشهرستان زحمت کشیدند ازجمله داریوش فرخ نیا و ذوالفقار موسوی تشکر میکنم و همچنین از شما که برای من وقت گذاشتید و برای باشگاه فولاد خوزستان،استقلال خوزستان و استقلال اهواز آرزوی موفقیت میکنم.

تهیه مصاحبه : فیروز بیگلری ایذه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*