اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6185
تاریخ انتشار: 1394/05/30 02:01
تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاف با سپاهان اصفهان به یک امتیاز دست یافت.

سپاهان 1 ـ فولاد 1

به گزارش عصرجهان، از هفته چهارم لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به قضاوت محسن ترکی  به مصاف هم رفتند.

سپاهان که پس از 3 برد پیاپی برای تثبیت صدرنشینی خود به هر 3 امتیاز این دیدار خانگی نیاز داشت در حالی به مصاف فولاد بحران زده می‌رفت که قبل از بازی هادی عقیلی، کاپیتان ثابت خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و همین امر موجب شده بود فرکی از موسایف به جای او در قلب دفاع سپاهان استفاده کند. سپاهانی که در نیمه اول اصلاً تاکتیک و برنامه در بازی‌اش دیده نمی‌شد بیشتر روی پاس‌های بلند پشت دفاع صاحب موقعیت گلزنی می‌شد که البته هیچ کدام از آنها با بدشانسی تبدیل به گل نشد. اما در حالی که رفته رفته از فشار سپاهان کم می‌شد این فولاد بود که در دقیقه 32 با ضربه سر ساسان انصاری، سپاهانی‌ها را غافلگیر کرد و در فولادشهر از میزبان صدرنشین پیش افتاد.

در نیمه دوم پس از اینکه فرکی با به زمین آوردن پاپی و خروج سرلک عملاً با دو مهاجم یعنی شریفی و خلعتبری برای گل تساوی تلاش کرد. این تغییر تاکتیک سپاهان البته جواب داد و بازی به نفع شاگردان فرکی تغییر کرد. سپاهان که بیشتر از کناره‌ها حملات خود را طراحی می‌کرد بالاخره در دقیقه 66 با ضربه عبدالله کرمی توانست بازی را به تساوی بکشد. زردپوشان اصفهانی حتی پس از گل هم فشار خود را حفظ کردند اما فولادی‌ها هوشیار بودند و با بازی کنترلی که همراه با حملات جسته و گریخته هم بود از شدت حملات سپاهان کاستند تا نتیجه تساوی یک بر یک نتیجه نهایی این بازی باشد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*