اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6213
تاریخ انتشار: 1394/05/31 19:19
فرماندار بهمئی:
سلطانعلی رحمانی در نشست با شهردار و شورای شهر لیکک گفت: با ابراز خرسندی از ادامه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر لیکک بر نظارت فنی و مهندسی در امور عمرانی سطح شهر و همدلی وهمزبانی و اتحاد اعضای شورای شهر لیکک تاکید

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، فرماندار و رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان بهمئی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لیکک که درمحل فرمانداری بهمئی برگزار شد بر تلاش بیشتر شهرداری برای جلب رضایت مردم تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات مردم و انتظارات شهروندان شهر لیکک با امکانات موجود شهرداری و با همت بیشتر شورای شهر قابل حل است. وی تاکید کرد: تعلل و تاخیر در عدم خدمت رسانی مطلوب به مردم شهر لیکک  پذیرفتنی نیست.

سلطانعلی رحمانی در ادامه با ابراز خرسندی از ادامه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر لیکک بر نظارت فنی و مهندسی در امور عمرانی سطح شهر و همدلی وهمزبانی و اتحاد اعضای شورای شهر لیکک تاکید و ابراز امیدواری کرد با وفاق و همدلی شورای شهر و شهرداری مشکلات شهر لیکک حل شود.
فرماندار بهمئی خواستار اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت در حوزه خدمات رسانی شهری و بیان صریح مشکلات شهرداری به مردم شد و افزود: باید با صداقت و صراحت، خدمات انجام گرفته و مشکلات پیش رو را با مردم در میان گذاشت تا مردم نیز با اعتماد و درک متقابل، شهرداری و شورای شهر لیکک را در حل مشکلات شهری یاری نمایند.
فرماندار بهمئی در اولین جلسه خود با اعضای شورای شهر و شهردار لیکک، بار دیگر بر نظافت بیشتر شهر لیکک و لایروبی کانالها تاکید کرد.


 


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*