اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6311
تاریخ انتشار: 1394/06/07 19:01
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از ارسال بخشنامه بازنشستگی پیش‌ از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی، به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش عصرجهان، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه گردهمایی  معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی  استان‌های کشور که در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگیان مرد با 25 سال سابقه کار و فرهنگیان زن با 20 سال سابقه کار و در صورت موافقت مدیران ادارات مربوطه و تأیید اداره کل امور اداری و تشکیلات، می‌توانند بازنشسته شوند.

بطحایی در مورد شرایط بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان گفت: بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان نباید موجب اخلال در امر آموزش دانش‌آموزان و افزایش ساعات حق‌التدریس در سال تحصیلی آینده شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیانی که به تأیید کمیسیون پزشکی قادر به ادامه خدمت نباشند، می‌توانند درخواست خود را به اداره محل خدمت مربوطه ارائه کنند.

وی همچین گفت: فرهنگیان به صورت رایگان و بدون تشریفات مرسوم در بیمارستان‌ها، پذیرش می‌شوند.

بطحایی افزود: به همین منظور مبلغی به عنوان تنخواه به بیمارستان‌های طرف قرارداد تحویل می‌شود تا فرهنگیان هنگام مراجعه، هیچ مشکلی برای پذیرش نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های طرف قرارداد در این طرح، از میان بیمارستان‌های شاخص دولتی انتخاب شده‌اند که می‌توان به مرکز قلب تهران، بیمارستان‌های رویان، مصطفی خمینی و بصیر اشاره کرد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*