اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6312
تاریخ انتشار: 1394/06/07 19:12
حاشیه بزرگ دیدار ستارگان جهان و ایران به درگیری خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی در رختکن برمی گردد.

به گزارش عصرجهان، مهاجم سابق تیم ملی و حال حاضر ستارگان ایران در رختکن اعتراض تندی به فرهاد مجیدی داشت و در ادامه صحبت های شان به درگیری فیزیکی و ترک رختکن توسط فرهاد مجیدی کشید.

عزیزی که شب گذشته بعد از این دیدار به اتریش رفت تا در قالب تیم منتخب 98 و یاران حجازی دیدار برگشت برابر اتریش را برگزار کند در گفتگو با "ورزش سه"، درباره درگیری اش با فرهاد مجیدی گفت: چیز خاصی نبود. همه در رختکن درباره بازی صحبت می کردند و در ادامه علی آقا (پروین) گفت بیشتر به هم پاس بدهید و کار تیمی کنید.

عزیزی ادامه داد: من هم اعلام کردم اگر قرار است همه پاس بدهند بهتر است همه این کار را انجام دهند و اینطور نباشد که یکی بخواهد همه ی توپ ها را بزند و هر توپی دستش می آید قیچی بزند. والا ما هم از این کارها بلدیم و ... .

وی در مورد خروج فرهاد مجیدی از استادیوم آزادی بعد از این صحبت ها گفت: من درباره این مساله نمی دانم و این مساله به خودش ربط دارد.

عزیزی در پایان در مورد صحبت های عابدزاده با او که سوژه دیگر این بازی بود گفت: چیز خاصی نبود و عابدزاده از من خواست زیاد نفوذ نکنم. بازی خوبی بود و مهم نفس کار بود که همه می خواستیم کاری خیر انجام دهیم و به بیماران کمکی شود. از همه کسانی که در این اتفاق نقش داشتند تشکر می کنم و از هوادارانی که در استادیوم حضور داشتند نیز تشکر می کنم.

منبع: ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*