اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6315
تاریخ انتشار: 1394/06/07 19:22
شهردار مسجدسلیمان در نشست خبری مطرح نمود:
خلیل حیدری افزود:بنده طی نامه ای از شورا درخواست کردم که ضمن بررسی مجدد لوایح، عدم تصویب لوایح و دلایل عدم تصمیم گیری خود را به طور دقیق ذکر کنند که متاسفانه تاکنون پاسخی از شورای شهر دریافت نکردم.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، امروز شنبه نشست خبری شهردار مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت برگزار شد.در این نشست شهردار مسجدسلیمان خلیل حیدری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:  در سال ۹۳ تقریبا  مبلغ ۹میلیارد تومان در ارتباط با اعتبارات عمرانی به شهرداری مسجدسلیمان اختصاص داده شده بود  که از این مبلغ ۶۰تا ۶۵ درصد جذب و در جهت احداث پارک ها، آسفالت محلات و معابر اصلی  و فرعی و دیگر پروژه های عمرانی تخصیص داده شده است.

خلیل حیدری افزود: احداث پارک ورودی شهر در ۳ فاز انجام خواهد گرفت. کل اعتبار مورد نیاز پروژه بیش از 4 میلیارد تومان است. که فاز اول آن بر اساس اعتبارات پیش بینی شده و طراحی، شرکت مشاور  ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که ۵۰۰میلیون تومان آن تخصیص داده شده است.و ان شاء الله با استفاده از اعتبارات جاری و تملک تا اواخر سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مسجدسلیمان از احداث بازارچه های محله ائی در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد و افزود : با ایجاد این بازارچه ها در جهت اشتغال زایی و دسترسی شهروندان به مراکز خرید در مناطق و محلاتی که دسترسی کمتری به مرکز شهر دارند گام بر می داریم.

خلیل حیدری همچنین از اختصاص ۱میلیارد تومان به دفع آب های سطحی در شهرستان  خبر داد و افزود : با توجه به اینکه در بحث دفع آب های سطحی در شهرستان با مشکلات عدیده ایی روبرو هستیم امیدواریم با عنایت و توجه مسئولین استانی این مشکل را برطرف سازیم.

 شهردار مسجدسلیمان  خاطر نشان کرد: در بحث مطالبات شهرداری از شرکت نفت با توجه به اینکه هدف تعامل و خدمت رسانی است توافق شده است که این مطالبات در قالب پروژه های عمرانی تعریف شده به شرکت نفت معرفی شوند که منتظر تعامل و اقدام شرکت نفت در این خصوص هستیم.

خلیل حیدری اظهار داشت: متاسفانه عدم تصویب لوایح و عدم  توجه اعضای شورای شهر به خدمات رسانی  به مردم  لوایح بسیاری از جمله احداث پارک بانوان، طرح پسماند شهری و بازیافت زباله و همچنین عوارض املاک فاقد سند که یکی از منابع درامدی شهرداری محسوب می شود مسکوت مانده اند و بدون‌ تصمیم گیری به شهرداری عودت داده شده اند. و این مسائل  باعث می شود خدمت رسانی به مردم و شهروندان مسجدسلیمان با مشکل مواجه شود.

 بنده طی نامه ای از شورا درخواست کردم که ضمن بررسی مجدد لوایح، عدم تصویب لوایح و دلایل عدم تصمیم گیری خود را به طور دقیق ذکر کنند که متاسفانه تاکنون پاسخی از شورای شهر دریافت نکردم.

حیدری در پایان اظهار داشت : هدف من خدمت به مردم و دوری از حاشیه است. انتظار داریم مسئولین و اعضای شورای شهر با تعامل و همدلی در جهت خدمت به مردم محروم مسجدسلیمان ما را یاری دهند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


شهر اولین ها
|
Iran
|
1394/06/08 01:15
  +0

  -0
پاسخ
باسلام خدمت خبرنگار خوب و پر تلاش شهرمون خانم پریسا طاهری با گزارشهای خوبی که در اختیار ما قرار میدن..واقعآ خدا قوت.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*