اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6346
تاریخ انتشار: 1394/06/09 20:41
فرمانده بسیج گچساران:
سرهنگ جهانگیر انصاریافزود: امروز ما وظیفه داریم بر آمادگی های خود در همه زمینه ها از جمله در زمینه رزمی بیفزاییم و در این راه ایثارگرایانه وارد شویم .

به گزارش زینب محمدی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، مرحله اول فراخوانی و آموزش ویژه گردانهای بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار گردید  .
سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در جمع بسیجیان اعضای گردان بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع ) حفظ آمادگی رزمی را برای بسیجیان خصوصا اعضای گردان ها یک ضرورت خواند .
 جهانگیر انصاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  در ادامه گفت : اگر رئیس جمهور امریکا علنا" اعلام میکند که اگر می توانستم تمام پیچ و مهره های صنعت هسته ای ایران را باز می کردم این نشانه ضعف قدرت های استکباری در مقابل جمهوری اسلامی است و حال آنکه روسای جمهور امریکا همواره شعار همه گزینه ها روی میز است را می دادند اما ایستادگی و مقاومت ملت در طول حیات پر برکت نظام اسلامی و به رهبری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و در عرصه های گوناگون به آنها فهماند که در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی با زبان تهدید صحبت کردن کاری عبث و بی فایده است .
وی با اشاره به اینکه ایستادگی ، مقاومت و آمادگی اهل حق سبب پیروزی اهل حق خواهد  شد گفت : امروز ما وظیفه داریم بر آمادگی های خود در همه زمینه ها از جمله در زمینه رزمی بیفزاییم و در این راه ایثارگرایانه وارد شویم .
انصاری در پایان هدف از برگزاری این مرحله از فراخوانی گردان های بیت المقدس را ارتقاء توان رزم گردانها خواند  و گفت : در این فراخوانی ها دروس لازم در زمینه رزمی و دفاعی بصورت عملی و تئوری برای اعضای گردانها در نظر گرفته شده است که توسط اساتید و کارشناسان خبره نظامی به گردانها آموزش داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*