اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63549
تاریخ انتشار: 1395/07/07 10:09
بهنوش بختیاری به تازگی عکس جدیدی را از خود در صفخه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده است.

عصرجهان-بهنوش بختیاری که در این چند مدت شایعات زیادی دربارش بر سر زبان ها افتاده در جدیدترین عکس هایش بسیار شاد و خوشحال است و برای فالوورهایش سلفی های جدید ارسال می کند.


بیوگرافی بهنوش بختیاری
 بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. مادرش اهل شهر قم و متولد آن جا می‌ باشد.
او در تیر ماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین ازدواج کرد و تا کنون همسر اوست. بهنوش خانم بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد. بهنوش بانو بختیاری این روزها به علت حواشی زیادی که پیرامونش وجود دارد در سکوتی به سر می برد و بیشتر عکس و سلفی هایش را منتشر می کند.
.بهنوش بختیاری قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شد. در کنار آن در مدرسه رسام هنر یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراند. بالاخره سال ۷۵ در مجموعه هوای تازه ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کرد و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شد. او از  چند مجموعه داستانی تلویزیونی پربیننده مانند شبهای برره (در نقش لیلون) و زندگی به شرط خنده در میان مردم به محبوبیت رسید.

ماخذ:رکنا

برچسب ها:
بهنوش بختیاری ؛ سینما ؛ فالو ؛ سلفی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*