اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63583
تاریخ انتشار: 1395/07/09 11:34
یادواره سرداران و 126 شهید شهرستان بهمئي با حضور عدل هاشمی پور نماينده نماینده مجلس، فرماندهان، خانواده معظم ایثاگران و عموم مردم بهمئی در مصلي شهر ليكك برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،یادواره سرداران و 126 شهید شهرستان بهمئی با حضور نماينده  شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئي، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي، فرماندهان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان دفاع مقدس، یادگاران و فرماندهان دفاع مقدس و عموم مردم قدرشناس و شهید پرور این شهرستان در مصلي شهر ليكك  برگزار شد.


نماينده  شهرستان هاي كهگيلويه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامی در اين مراسم  با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است،  شهدا را بزرگترین سرمایه‌ای انقلاب اسلامی ایران  ذكر كرد و گفت: امروز با پيروي از راه شهدا و  تبعیت از ولایت فقیه از تمامی مشکلات رهایی خواهیم بافت و شهدای ما مسير الهي ، پیشرفت و تعالی و اعتلای اسلام و نظام جمهوری اسلامی، راه مقاومت و پیروزی بر استکبار جهانی را باز نمودند.
سرهنگ رفيق دوست فرمانده تيپ امام حسن مجتبي در شهرستان بهبهان در اين مراسم، با بیان اینکه دشمنان از گسترش فرهنگ شهادت مي هراسند  اين در حالي است كه ، شهادت‌طلبی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی ایران اسلامی در برابر دشمنان شد گفت: آشناسازی جوانان با زندگی و اهداف و آرمان‌های شهدا باعث مي شود دشمنان نتوانند افكار جوانان  ما را تسخیر و بوسيله آنان به اهداف شوم خود دست یابند.


سرهنگ رفيق دوست افزود : تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت در جامعه ساری و جاری است هیچ قدرتی را توان و یارای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.
گفتني است شهرستان بهمئي 126 شهيد به نظام وانقلاب تقديم كرده است.

خبرنگار/مسلم مختاری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


رضا...اگاه
|
Iran
|
1395/07/09 12:31
  +0

  -0
پاسخ
سردار اگه همینطوری فقط اقایون ج-د و ک-ش رو فقط بعنوان نماینده های خوو تو شهرستان بدانی قطعا چوبشو به زودی خواهی خورد.....

پاسخ ها
علیرضا
|
Iran
|
1395/07/10 10:16
  +0

  -0
تنگ نظری نکن.چتر سردار گسترده است.
تکمیل خبر
|
Iran
|
1395/07/09 19:48
  +0

  -0
پاسخ
نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی
آبرسانی به لیکک از سد کوثر تا اوایل سال آینده
عدل هاشمی پور یادواره سرداران و 126 شهید شهرستان بهمئی با بیان اینکه تمام نقاط شهرستان بهمئی را رفتم و مشکلات همه آن را می‌دانم با ابراز اطمینان از آبرسانی به لیکک تا اوایل سال آینده، افزود: برای این کار برنامه زمان‌بندی تهیه کردم و آن را کنترل می‌کنم.
نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه پروژه‌های شهرستان بهمئی باید اجرایی شوند، افزود: گاز رسانی به ممبی و سرآسیاب، جاده عشایری پهنوک، راه‌های مواصلاتی، برق شهر لیکک، مجموعه‌های ورزشی لیکک، سرآسیاب و ممبی که اعتباراتشان را از وزارت نفت گرفتیم و تمامی پروژه‌های حیاتی شهرستان بهمئی را با تمام توان پیگیری می‌کنم ؛ اینها نقشه راهی است که بنده برای خودم طراحی کردم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*