اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63599
تاریخ انتشار: 1395/07/10 00:01
امام جمعه لنده:
امام جمعه لنده با اشاره به بد عهدی دشمنان خطاب به مسؤولان کشور گفت: همانگونه که شهدا با شناخت دشمن در مقابل آنها ایستادگی کردند باید بدانیم که دشمنان قابل اعتماد نیستند و باید بصیرت و دشمن‌شناسی خود را تقویت کنیم.

عصرجهان-حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان اشاره کرد و گفت: کنگره ملی شهدای استان حرکتی ارزشمند در جهت معرفی شهداست.

وی افزود: آشنایی با شهدا و آرمان‌ها و اقدام و عمل جهت تحقق وصیت شهدا مهمترین خروجی کنگره ملی شهدای استان خواهد بود.

امام جمعه لنده تصریح کرد: ولایت فقیه، حفظ انقلاب و حجاب و عفاف سه رکن اصلی وصیت‌نامه‌های شهدا بوده که پشتیبانی از ولایت فقیه و همراهی امام و رهبری را سرلوحه حضور و حرکت خود قرار داده بودند.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل با بیان اینکه شهدا مطابق اندیشه اسلامی امام به دشمنان اعتماد نکردند یادآور شد: امروز مسؤولان نظام باید با پیروی از امام و رهبری و شهدا در مقابل زیاده‌‌خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: نباید برای تأمین هر خواسته‌ای سر تعظیم در برابر دشمن فرود آوریم چرا که کوتاه آمدن در برابر دشمنان باعث خواری و ذلت و زیر سؤال بردن عزت ملت ایران خواهد شد.

امام جمعه لنده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مظلوم اسلام ادامه داد: جدای از اذیت‌ها و آزار استکبار برخی خواص و خودی‌ها بر سیمای انقلاب چنگ‌اندازی می‌کنند که این سخت‌تر از آزار و اذیت‌های دشمنان خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل گفت: سخنان برخی خواص، موضع‌گیری‌های آنان، اختلاس‌ها و... همه آب به آسیاب دشمن ریختن است که نیاز است ملت بصیر ایران آن را به حساب خود اشخاص بگذارند و به پای نظام و انقلاب یادداشت نکنند.

وی به حجاب مورد تأکید شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا در بسیاری از وصیت‌نامه‌های خود حجاب را کوبنده‌تر از خون خود می‌خواندند و خواهران و مادران خود را به رعایت آن سفارش می‌کردند.

امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی این هفته را فرصتی برای تقدیر از تلاش شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی خواند و یادآور شد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف نیروی انتظامی و برنامه‌ریزی هوشمندانه و دقیق برای مقابله با تمهیدات است.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل به فرارسیدن ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: هدف ماه محرم فقط سینه زدن نیست بلکه کسب معرفت به امام و جایگاه و اهداف قیام و سیره امام حسین(ع) است.

وی حسینی شدن را مهمترین هدف محرم خواند و افزود: کیفی سازی برنامه‌ها، سخنرانی‌ها، مداحی‌ها، باید در اولویت کارهای هیأت‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمودی‌اصل به دهه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: این فرضیه الهی مهمترین هدف امام حسین(ع) در قیام عاشورا بود و بزرگان اجرا و تحقق دین را به اجرای این فرضیه الهی می‌دانند.

وی با اشاره به فراموش شدن این فرضیه گفت: فرضیه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید در سطح جامعه محقق شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده به لزوم راه‌اندازی هیأت‌های بانوان اشاره و افزود: چند هیأت مخصوص بانوان در سطح شهر لنده راه‌اندازی شده که نیاز به همراهی و هماهنگی لازم در این خصوص است.

حجت‌الاسلام محمودی اصل حمایت از جوانان فلسطینی را یادآور شد و گفت: ملت ایران حمایت و همراهی خود را از جوانان و ملت مظلوم فلسطین و همبستگی با آنها را در حراست از قبله اول مسلمین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیسم و استکبار اعلام می‌دارد/فارس

برچسب ها:
لنده ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*