اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63600
تاریخ انتشار: 1395/07/09 23:35
در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور/
مسئولان تیم فولاد یاسوج از تیم تراکتورسازی تبریز جهت تامین خوابگاه و غذا در خواست مساعدت نمودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،امروز جمعه نهم مهرماه تیم فوتبال فولاد یاسوج در چارچوب مرحله سوم رقابت های جام حذفی فوتبال کشور در تبریز به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت. فولاد یاسوج در حالیکه درپایان نیمه اول به نتیجه تساوى بدون گل دست یافت دوم در پایان نیمه دوم با نتیجه  ۲ بر صفر از این تیم تبریزی شکست خورد شد.
این دیدار که از ساعت 15 در استادیوم اختصاصى تراکتورسازى آغاز شده بود، تراکتورسازان نتوانستند کار خاصى از پیش ببرند تا 2 تیم در نیمه نخست با تساوى بدون گل به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دوم شاگردان قلعه نویى بازى را هجومى آغاز کردند و توانستند در همان دقایق نخست نیمه دوم گل برترى را از روی نقطه پنالتى توسط محمد ایران پوریان به ثمر برسانند.
چند دقیقه بعد محمد ابراهیمى نیز با به هم ریختن بازیکنان فولاد یاسوج گل دوم تراکتورسازى را هم به ثمر رساند.
بعد از این گل، تراکتوری‌ها باز هم فرصت‌هایی را روى دروازه حریف ایجاد کردند که هیچ کدام از این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد تا این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به نفع تراکتورسازى به اتمام برسد و این تیم به مرحله بعدى جام حذفى صعود کند.


مربى تیم تراکتورسازى: تیم حریف امروز بسته بازى می‌کرد که به این تیم بابت بازى حساب شده‌ای که انجام دادند تبریک مى‌گویم.
میگوئل تکسیرا پس از پیروزى تیمش مقابل فولاد یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم حریف امروز بسته بازى می‌کرد که به این تیم بابت بازى حساب شده‌ای که انجام دادند تبریک مى‌گویم.
وى فزود: در نیمه اول تیم فولاد یاسوج فرصت‌هایی را روى دروازه ما ایجاد کرد که ما در نیمه دوم عملکرد بهترى داشتیم و در نهایت توانستیم به پیروزى برسیم.
مربى تیم تراکتورسازى خاطرنشان کرد: امروز چندین بار تا آستانه گشودن دروازه حریف هم پیش رفتیم اما موفق به باز کردن دروازه آنان نشدیم اما مهم این است که در پایان بازى تراکتورسازى سربلند شد.
سرمربى تیم فولاد یاسوج: فکر می‌کردیم بیش از این‌ها هم گل بخوریم اما در کل خوب بازى کردیم و به جز چند صحنه‌ای که اشتباه کردیم عملکرد خوبى داشتیم.
سید محمد موسوى پس از باخت تیمش مقابل تراکتورسازى در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این بازى ما می‌دانستیم کار سختى داریم اما سعى کردیم خوب بازى کنیم.
وى افزود: فکر می‌کردیم بیش از این‌ها هم گل بخوریم اما در کل خوب بازى کردیم و به جز چند صحنه‌ای که اشتباه کردیم در ادامه بازى عملکرد خوبى داشتیم.
سرمربى تیم فولاد یاسوج درباره میزبانى تیم تراکتورسازى گفت: باید از مجموعه باشگاه و تماشاگران تبریزى تشکر کنم که در این دیدار میزبانى خوبى از ما داشتند.
موسوى تصریح کرد: حرف و حدیث‌های زیادى در مورد هواداران تراکتورسازى وجود داشت اما من امروز به دیدم که آنان واقعاً با فرهنگ هستند.

درخواست مساعدت مسئولان تیم فولاد یاسوج از تیم تراکتورسازی جهت تامین خوابگاه و غذا
شایان ذکر است تسنیم قبلا گزارش داد مسئولان تیم فولاد یاسوج برای تامین هزینه‌ها اعم از ایاب و ذهاب و حتی تامین لباس دست به دامن مسئولان استانی شدند و دست خالی با یک اتوبوس راهی تبریز شدند که گفته می‌شود این تیم برای تامین خوابگاه و غذا دست از رقیبش یعنی تراکتورسازی درخواست مساعدت کرده که پذیرفته شده است.
سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی تبریز در این باره به ورزش سه می‌گوید: تیم فولاد یاسوج در تبریز میهمان بوده و بهترین پذیرایی را از اعضای این تیم خواهیم داشت. با موافقت و دستور سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه هزینه‌های مربوط به اسکان و تغذیه تیم فولاد یاسوج را باشگاه تراکتورسازی تقبل می‌کند و اعضای این تیم نگرانی از این بابت نداشته باشند

folad-yasuj-2 folad-yasuj-3 folad-yasuj-4 folad-yasuj-5 folad-yasuj-6  folad-yasuj-8 folad-yasuj-9 folad-yasuj-10 folad-yasuj-11 folad-yasuj-12 folad-yasuj-13 folad-yasuj-14 folad-yasuj-15 folad-yasuj-16 folad-yasuj-17 folad-yasuj-18

/ماخذ-تسنیم


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*