اخبار عمومی
اعلام وصول 2
6367
تاریخ انتشار: 1394/06/10 18:49
نایب ریئس شورای شهر هندیجان خبر داد:
شایان ذکر است بودجه سال 94 شهرستان هندیجان از محل اعتبارات تملک دارائی ها به رقم ناچیز 5 میلیارد تومان کاهش یافت.

 دکتر علی عبادی نسب نایب ریئس شورای اسلامی شهر هندیجان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت متاسفانه به دلیل نبود منابع مالی و تامین نشدن اعتبارات لازم و کمبود درآمد شهرداری کارگران و کارکنان شهرداری هندیجان به مدت ۷ماه حقوق و مزایای عقب مانده خود را دریافت نکردند. و برخی از آنان هم درخصوص تامین هزینه های درمانی و زندگی خود دچار مشکل شده اند و عملکرد شهرداری هم دربسیاری از جوانب خدماتی و رفاهی بامشکل مواجه شده است.

 عبادی نسب درخصوص میانگین درآمد شهرداری هندیجان ادامه داد میانگین درآمد چند ماه اخیر شهرداری در حدود ۸۰میلیون تومان بوده در حالیکه که هزینه ها و بودجه جاری شهرداری در یکماه بیش از ۲۵۰میلیون تومان است که با این وضعیت هرماه بر بدهی های شهرداری افزود می شود.

 عبادی نسب  در خصوص کارگران خدمات شهری عنوان کرد تعدادی از کارگران خدمات شهرداری که قبلا دراستخدام شهرداری مشغول بکار بودند متاسفانه چندماهی است که کارگران دراختیار پیمانکار قرارگرفتند با توجه به اعتراض این عزیزان چندین بار به شورای اسلامی شهر مراجعه و به این کار معترض هستند که حقوق و مزایاشان نبست به سال گذشته هم کمتر گردیده واعتقاد به این دارند که مزایا وحقوق آنان در برخی جهات تضیع شده است.

 دکتر عبادی نسب با اشاره به دفع فاضلاب شهری هندیجان گفت: عدم وجود شبکه دفع فاضلاب شهری هزینه های بسیار و سنگینی را متحمل کرده و در بسیاری از مناطق شهرستان بخصوص منازل مسکن مهر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است لذا با توجه به نزدیک شدن به فصل و بارندگی که در پیش داریم مشکلاتی را بوجود خواهد آورد. و از مسولین ذی ربط استانی می خواهیم تمام تلاش خود را در جهت راه اندازی شبکه فاضلاب هندیجان بکار بندند تا شاهد ایجاد مشکل در فصل بارندگی نباشیم.

  نایب رئیس شورای اسلامی شهر هندیجان درادامه خواستار توجه بیشتر مدیران کل و مسولین استان خوزستان به مشکلات شهر هندیجان شد.

وی افزود:هندیجان از محروم ترین شهرهای استان خوزستان است.نبود پالایشگاه، پتروشیمی و کارخانه و سایر تاسیسات درآمدزا باعث فقر مضاعف مردم گردید.

دکتر عبادی نسب درادامه از تکمیل زهکشی قبرستان هندیجان شمالی خبر داد که با اعتباری بالغ بر۳۵۰میلیون تومان پایان یافته و انشاالله با شروع بارندگی شاهد آبگرفتگی قبرستان نخواهیم بود.

شایان ذکر است بودجه سال 94 شهرستان هندیجان از محل اعتبارات تملک دارائی ها به رقم ناچیز 5 میلیارد تومان کاهش یافت.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*