اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63687
تاریخ انتشار: 1395/07/12 13:23
گلابی زاده: کارون با توجه به عدم زیر ساخت های مناسب شهری، و عدم گسترش خدمات و تامین نیازهای شهروندان در صورت ورود نکردن فعالان اجتماعی مطمئن باشید تبدیل به مشکل حل نشدنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،زینب گلابی زاده کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری مدرس دانشگاه شهرداری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشتند:با تدبیر و همکاری سازمان های دولتی و فعالان اجتماعی شهرستان کارون و کوت عبدالله  میتوان به سطح مطلوبی از سازندگی و عمران رسید.
وی افزود: در حال حاضر تمامی فعالان اجتماعی در سطح کارون و کوت عبدالله با پرکردن شکاف های فکری في مابین خود و سازمان های این شهرستان به دنبال اهدافی مشترکی هستند تا همدیگر را یاری رسانده و از مشکلات موجود عبور کنند.
امروز کارون نیازمند اتحاد و همفکری فعالان اجتماعی در سطح کلان و  خارج از قبلی و منطقه ای باید حرکتی همچون حماسه احیاء پل تاریخی کوت سید صالح در روز جمعه بیافرینند.
گلابی زاده در ادامه افزود: کارون با توجه به عدم زیر ساخت های مناسب شهری، و عدم گسترش خدمات و تامین نیازهای شهروندان در صورت ورود نکردن فعالان اجتماعی مطمئن باشید تبدیل به مشکل حل نشدنی خواهد شد.
این کارشناس شهری گفت: تداوم اجرای پروژه های عمرانی در شهر، توسعه شهری را به همراه خواهد داشت و ضرورت دارد که این روند در کارون با پیگیری های فعالان اجتماعی ادامه داشته باشد. همکاری بین سازمان ها و فعالان اجتماعی باعث پیشرفت چندین برابر پروژه ها و رسیدن به  مدیریت مطلوب شهری را محقق خواهد کرد
وی افزود: تعامل نهادهای مختلف مدیریت شهری به صورت یکپارچه موجب رفع هر چه بهتر مشکلات شهروندان و تدوین راهکارهای بنیادی برای محیا نمودن زیرساخت ها خواهد شد.
گلابی زاده در پایان گفت :  به فکر اهداف بنیادی باید بود و زیر ساخت های لازم را برای نسل های آتی مهیا کرد،  سرمایه گذاری برای رسیدن به این مهم الزامی است.باید در ساختار نظام مديريت شهري به تبيين چالش ها و فرصتهاي اجتماعي ـ اقتصادي، مديريتي و نارسايي طرح هاي توسعه و عمران شهري پرداخت تا بتوان به شهری ایده آل دست یافت.
خبرنگار/فیروز بیگلری

برچسب ها:
زینب گلابی زاده ؛ کارون ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*