اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63728
تاریخ انتشار: 1395/07/14 12:15
فرماندار بهمئی:
سلطانعلي رحمانی: با توجه به حادثه خیز بودن ورودی برخي از روستای شهرستان ، بايد تقاطع غیر هم سطح در ورودی این روستاها ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،سلطانعلی رحمانی فرماندار بهمئی  در نشست شوراي ترافيك اين شهرستان، به اهمیت هماهنگی دستگاه های خدمات رسان براي  رفع معضل ترافیک و عبور و مرور شهروندان بوي‍ژه دانش آموزان  اشاره کرد و  گفت: با توجه به حادثه خیز بودن ورودی برخي از روستای شهرستان ، بايد تقاطع غیر هم سطح در ورودی این روستاها ساخته می شود.
فرماندار بهمئی خواستار فرهنگ سازي در زمينه ساماندهي ترافيک شد و با بيان اينكه ،  همه بايد تلاش کنيم تا مسائل و مشکلات ترافيک شهرستان برطرف شود افزود: از اواخر سال 94 تاکنون بيش از 30 مصوبه در شورای ترافیک شهرستان بهمئي داشتيم كه اغلب آنها  محقق شده است.
خط کشي برخي از معابر داخل و خارج شهر، ساماندهي خودرو هاي سواري روستائي ، ساماندهي تاکسي هاي درون شهري ، ايمن سازي محورهاي مواصلاتي ، اجراي اقدامات فرهنگي در راستاي ارتقاي فرهنگ ترافيک، هدايت ماشين هاي سنگين جهت تردد از مسير هاي اصلي به خارج از شهر، تعيين مکان مناسب براي ميني بوس هاي روستايي جهت جلوگيري از افزايش بار ترافيکي شهر  در زمان تردد دانش آموزان و شهروندان، از مهمترين مصوبات اين نشست بود.

خبرنگار/مسلم مختاري

برچسب ها:
بهمئی ؛ فرماندار بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*