اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63747
تاریخ انتشار: 1395/07/14 19:09
خبر رسید که فدراسیون فوتبال برای بررسی تبانی اکسین البرز و نفت امیدیه کمیته ای سه نفره تشکیل داد و در نهایت این کمیته رای به تبانی تیم های اکسین البرز و نفت امیدیه داده اند اما هنوز کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام رای نکرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان وبسایت رسمی برنامه نود نوشت: شکست سنگین تیم فوتبال اکسین البرز مقابل نفت امیدیه در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور، نماینده استان البرز را متهم به تبانی کرد و این در حالی است که اکسین قبل از این بازی صعودش به لیگ یک مسجل شده بود.
تیم صدر جدولی اکسین در هفته پایانی به یکباره شش گل از میزبانش یعنی نفت امیدیه می خورد و این درحالی بود که اگر تیم  نفت امیدیه پنج گل وارد دروازه اکسین می‌کرد و در سوی دیگر تیم پارس جم جنوبی با سرمربیگری مهدی پاشازاده مقابل نیروی زمینی به تساوی می‌رسید، این تیم نفت امیدیه بود که جواز حضور در پلی‌آف را به دست می‌آورد اما پارس جم جنوبی تیم نیروی زمینی را برد تا تفاضل گل امیدیه برای رسیدن این تیم به پلی آف کافی نباشد.


همان زمان بود که بسیاری تیم اکسین البرز را متهم به تبانی کردند اما علی لطیفی سرمربی تیم اکسین و مدیران این باشگاه هرگونه تبانی را تکذیب می کردند.
در برنامه نود خردادماه امسال هم این ماجرا بررسی شد و حتی لیگ‌های فوتبال جهان هم زیر ذره بین قرار گرفتند و مشخص شد که هیچ تیمی در هیچ لیگی در صورت صدرنشین شدن تفاضل گل منفی ندارد اما اکسین البرز در لیگ دو با تفاضل گل منفی یک به لیگ دسته اول صعود کرده است.
در هر حال دیروز خبر رسید که فدراسیون فوتبال برای بررسی ماجرای این بازی، کمیته ای سه نفره تشکیل داده که این کمیته بازی اکسین و نفت امیدیه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.
در نهایت این کمیته سه نفره که زیر نظر کمیته صیانت و کمیته اخلاق در حال فعالیت هستند رای به تبانی تیم های اکسین البرز و نفت امیدیه داده اند اما هنوز کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام رای نکرده اند.
یک مقام آگاه در این باره گفت که چند پرونده دیگر متعلق به باشگاههای لیگ یکی و لیگ دویی هم در دست بررسی این کمیته سه نفره قرار گرفته است.
این مفام آگاه به نقل از یکی از اعضای کمیته سه نفره گفت: مدیریت باشگاه اکسین هم با مالک باشگاه به مشکل خورده و مالک باشگاه ادعا کرده که ۸۵۰ میلیون تومان به هیات مدیره داده تا به بازیکنان پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاده و زمانی که طاهری پور مالک باشگاه به مدیریت اعلام کرده چرا این پول به بازیکنان پرداخت نشده آنها اعلام کرده اند که این پول صرف خرید بازیکنان تیم های مقابل، داوران، کمک داوران و ناظران فدراسیون شده و حالا باید خدا را شکر کنند که تیم از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده است!
به نظر می رسد کمیته های صیانت و اخلاق و انضباطی باید هر چه زودتر رای خودشان را درباره این پرونده صادر کنند و علیرضا اسدی دبیرکل کنونی فدراسیون فوتبال دست بجنباند و رای را ابلاغ کند.
شنیده شده که مدیرعامل و کادرفنی تیم اکسین البرز با محرومیت های سنگینی مواجه خواهند شد البته اگر فدراسیون فوتبال احکام تبانی را با عدالت صادر کند. باید دید این احکام چه زمانی صادر خواهد شد.

برچسب ها:
نفت امیدیه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*