اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63815
تاریخ انتشار: 1395/07/17 14:53
وقتی مادرزن این مرد هوسران او را در اتاق در بسته با شرایط بدی با دخترآشنایی دید جیغ بلندی کشید و همه را به جان یکدیگر انداخت.

عصرجهان-چندی پیش وقتی ماجرای درگیری خونینی در یک خانه اعیانی به گوش پلیس رسید ماموران وارد عمل شدند و خود را در برابر جشن مختلطی دیدند که به مناسبت سالگرد عروسی زوج جوانی برپا بود.
با زد و خوردهایی که صورت گرفته بود گروهی زن و مرد زخم هایی سطحی داشتند که گروهی دستگیر شدند و راز عجیب این دعوای فامیلی فاش شد.
زن 50 ساله ای که مرتب نفرین به زبانش داشت به ماموران گفت: داماد چشم سفیدم با دختر برادرم رابطه دارد و باید مجازات شود.
نفیسه ادامه داد: فرشاد یکسال پیش از دختر یکی یکدانه ام خواستگاری کرد و پذیرفتیم ازدواج کنند تا امروز رفتار بدی از او ندیده بودم تا اینکه در جشن سالگرد ازدواجشان اتفاقی به اتاقی رفتم که کیفم را در آنجا قرار داده بودم و وقتی در باز شد دیدم دامادم با فریبا که برادرزاده ام است در شرایط بد اخلاقی هستند همانجا جیغ زدم و آبرویشان را بردم وقتی برادرم و عروسمان از یک طرف و دخترم با پسرم از سوی دیگر آمدند بینمان دعوا درگرفت و به این روز افتادیم.
پس از این ادعاها فرشاد بازجویی شد و گفت: من همسرم را دوست ندارم و به فریبا علاقه مندم ساناز دختری نیست که مورد دلخواه من باشد و خوشحالم همه چیز معلوم شد اگر ساناز با من بماند من با او ازدواج می کنم و گرنه کلا از این خانواده جدا می شوم.
ساناز نیز گفت: از همان ابتدا می دانستم فرشاد به من علاقه مند نیست اما تصور نمی کردم با دختردایی ام سر و سری داشته باشد و حالا طلاق می خواهم.
بنابه این گزارش، همه شرکت کنندگان در این دعوای فامیلی با سپردن کفالت آزاد شدند تا پرونده در دادگاه جزایی عمومی تحت رسیدگی قرار گیرد.منبع/رکنا


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*