اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63858
تاریخ انتشار: 1395/07/19 00:57
تیم پتروشیمی بندر امام روز گذشته در نخستین دیدار خود از این رقابت ها نماینده چین تایپه را شکست داده بود.

عصرجهان-تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار خود در قالب رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا برابر نماینده هندوستان صاحب پیروزی شد.
 این دیدار امروز (یکشنبه) در شهر 'شن ژن' چین برگزار شد که در پایان تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه را 95 بر 51 به نفع خود به پایان رساند.
تیم پتروشیمی بندر امام در کوارتر نخست این دیدار با نتیجه 25 بر 11 از سد نماینده هندوستان گذشت و در کوارتر دوم به نتیجه 30 بر 15 دست یافت و با نتیجه 55 بر 26 نیمه نخست این دیدار را به پایان برد.
کوارتر سوم و چهارم این دیدار نیز به ترتیب با نتیجه 21 بر 19 و 19 بر 6 به نفع پتروشیمی بندر امام تمام شد تا نماینده ایران در بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا در دومین دیدار خود نیز پیروز میدان باشد.
تیم پتروشیمی امروز با ترکیب اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی، روزبه ارغوان، جرارد رابینسون و جیمز وایت به میدان رفت.
بیست و پنجمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه های آسیا با حضور 10 تیم از 17 مهرماه در شهر شن ژن چین آغاز شده است، رقابت های مرحله گروهی این مسابقات روز چهارشنبه (21 مهرماه ) پایان می یابد.
در این رقابت ها 10 تیم در قالب دو گروه در مرحله گروهی به مصاف هم می روند، پتروشیمی ایران در گروه اول با تیم های الریاضی لبنان ، الریان قطر ، پائیان چین تایپه و ONGC هند رقابت می کند.
در گروه دوم این رقابت ها نیز تیم های الشرطه عراق، آتیرائو قزاقستان، دراگون مالزی، الاهلی امارات و ژینجیانگ چین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تیم پتروشیمی بندر امام فردا با قرعه استراحت مواجه است و دیدار نخواهد داشت و پس از آن روز سه شنبه (20 مهرماه ) به مصاف تیم الریان قطر می رود .
نماینده کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی روز چهارشنبه (21 مهرماه ) مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان می رود.
تیم پتروشیمی بندر امام روز گذشته در نخستین دیدار خود از این رقابت ها نماینده چین تایپه را شکست داده بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*