اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63946
تاریخ انتشار: 1395/07/24 00:58
رامین را به گروه اد کنید!
نمایش فوق‌العاده رامین رضائیان، مدافع راست پرسپولیس، در بازی ایران مقابل کره کار را به جایی رسانده که قبلا قابل باور نبود؛ پرسپولیسی‌ها حضور او را در ترکیب می‌خواهند.

عصرجهان-رامین رضائیان چند ماه بعد از جدایی غیرحرفه‌ای از پرسپولیس و البته مدتی پس از توافق با باشگاه ریزه‌اسپور ترکیه در سطحی کمتر از آمادگی دیده شده است. او که بنابر وعده قبلی از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس با وجود همه ناراحتی‌ها ابراز خشم و عصبانیت نکرد، با نمایش خود در دو بازی ازبکستان و کره، فشار را روی برانکو افزایش داده است. مربی‌ای که امروز در نشست مطبوعاتی اعلام کرد همچنان حسین ماهینی نسبت به رضائیان شانس بیشتری برای حضور در ترکیب دارد.

رضائیان که در دیدار ایران و کره با پاس گل سرنوشت‌ساز، نفوذهای بی‌پایان و البته ارتباط مستقیمش با هواداران بیشتر از حد معمول به چشم آمده، بعد از دو جلسه تمرین با پرسپولیس در انتظار بازگشت به ترکیب تیمی است که سال گذشته یکی از ستارگان آن بود. او البته می‌توانست امسال هم گزینه اول برانکو باشد؛ اما در ابتدای این فصل اتفاقاتی افتاد که این موضوع را به تعویق انداخت. حالا رضائیان که در بازی‌های مهمی مثل دربی و دیدار با سپاهان نیمکت‌نشین بوده، با وجود بازی‌های فراتر از انتظار حسین ماهینی بازیکن جانشین‌اش به دنبال فرصتی برای سنجاق شدن به پستی است که پارسال در آنجا به شدت درخشید.
صد البته رضائیان که در تیم ملی در پست دفاع راست بازی می‌کند، دوست ندارد در نقش دیگری به میدان برود و در پرسپولیس هم اولویت این پست با حسین ماهینی است. بنابراین در صورت گره خوردن شرایط در بازی پرسپولیس و نفت (که چندان هم دور از انتظار نیست)، باید از برانکو انتظار داشت که دستور حضور رامین در میدان را بدهد؛ البته ممکن است شانس رامین طور دیگری بزند و با توجه به قابلیت ماهینی در پست‌های دیگر که اتفاقا پرسپولیس در آنجا ضعف‌هایی دارد، جابه جایی‌هایی صورت بگیرد و جا برای حضور مجدد رضائیان باز شود.


در حال حاضر، ماهینی (که درخشش‌ در بازی سپاهان او را صاحب احترامی بیشتر در نزد هواداران کرده است)، به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی در بازی نفت به میدان خواهد آمد؛ اما از شرایط این طور به نظر می‌آید که نیمکت‌نشینی رامین هم دیری نخواهد پایید.
شاید حضور این مدافع راست پای خوش تکنیک در زمین، راه حل نهایی و پیش برنده ترکیب امسال پرسپولیس باشد که هنوز در جاهایی لنگ می‌زند...
فردا ساعت 18، ورزشگاه تختی؛ فکر می‌کنید چه کسی زودتر از همه از روی نیمکت بلند شود؟

ورزش سه


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*