اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63953
تاریخ انتشار: 1395/07/24 12:23
دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز:
نماینده اهواز در مجلس بر ضرورت افزایش بازیافت میدان‌های نفتی تاکید کرد و گفت: باید از منابع کشور صیانت کرد.

پرداختن به مواردی که در راستای منافع ملی است با اهمیت تلقی می شوند از این رو صیانت و استفاده بهتر از منابع نفتی به نفع مملکت است که باید به طور پیوسته مورد اهتمام قرار گیرد.
دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در گفت‎و‎گو با شانا درباره افزایش ضریب بازیافت از میدان‌های نفتی اظهار کرد: موضوع بازیافت نفت برای صیانت از منابع و بهره‌بردای مطلوب تر مطرح است.
نماینده اهواز در مجلس افزود: سرمایه‎گذاری و بهره مندی از فناوری‎های جدید، ٢ مقوله مورد نیاز برای افزایش ضریب بازیافت است.
یوسفی گفت: شرکت‎های داخلی و خارجی در قالب قراردادهای مشخص می توانند در این زمینه با وزارت نفت همکاری کنند.
این نماینده مجلس دهم افزود: ایران در بخش انرژی دارای برنامه بلند مدت است بنابراین پرداختن به مباحثی مانند بازیافت نفت، منطقی است.
وی گفت: آن طور که مسئولان صنعت نفت در مجلس اعلام کردند، بازیافت نفت به میزان یک درصد عواید زیادی را نصیب کشور می کند. بنابراین این موضوع باید در فهرست اولویت‌های سرمایه گذاری قرار گیرد.
این نماینده مجلس دهم گفت: پرداختن به مواردی که در راستای منافع ملی است با اهمیت تلقی می شوند از این رو صیانت و استفاده بهتر از منابع نفتی به نفع مملکت است که باید به طور پیوسته مورد اهتمام قرار گیرد.
بیژن زنگنه، وزیر نفت به تازگی، محور و هدف اصلی صنعت نفت در اجرای الگوی جدید قراردادهای نفتی را ازدیاد برداشت از مخازن عنوان کرد و گفت: امیدوارم این هدف به یک خواست ملی بدل شود.
وزیر نفت از همه به‌ویژه رسانه‌ها خواست موضوع ضرورت ازدیاد برداشت را مورد توجه قرار دهند.

برچسب ها:
همایون یوسفی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*