اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63978
تاریخ انتشار: 1395/07/25 00:38
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: تمرینات خود را خیلی دیر آغاز کردیم و باز هم پیش فصل را از دست دادیم.

عصرجهان-هماد سامری درخصوص آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم پالایش نفت آبادان برای  حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران اظهار کرد: از روز چهارشنبه تمرینات خود را به طور جدی در اردوی تهران آغاز کرده‌ایم و تقریبا تمام بازیکنان خود را در این تمرینات به همراه داریم.
وی ادامه داد: تنها غایب تیم در این اردو محمد حسن‌زاده است که به عنوان بازیکن کمکی به همراه پتروشیمی بندرامام در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: روز گذشته نیز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف شهرداری کاشان رفتیم که موفق شدیم این تیم را با نتیجه 69 بر 48 از پیش روی برداریم.
سامری افزود: در ادامه این اردو دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم‌های شیمیدر و دانشگاه آزاد برگزار خواهیم کرد که این دو دیدار کمک شایانی خواهد کرد تا به هماهنگی لازم دست یابیم.
وی درخصوص شرایط آماده‌سازی این تیم عنوان کرد: متاسفانه این فصل نیز همچون سال گذشته فرصت آماده‌سازی در پیش فصل را  از دست داده‌ایم و در حالی که از اوائل مهرماه تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم فرصت در اختیار داشتن تمامی بازیکنان را نداشته و در واقع تمرینات جدی ما از روز پنجشنبه گذشته  و همزمان با آغاز اردوی تهران کلید خورده است.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یادآور شد: با این حال در نیم فصل نخست سوپر لیگ در هر هفته یک بازی برگزار خواهد شد که این موضوع به ما کمک خواهد کرد تا به هماهنگی لازم دست یابیم، چرا که به اندازه کافی فرصت ریکاوری، تمرین و آنالیز داریم.
سامری در خصوص دلایل عدم جذب بازیکن کانادایی مدنظر این باشگاه اشاره کرد: این بازیکن شرایطی داشت که قادر به همکاری تیم ما نبود، ولی خدا رو شکر می‌کنیم که جدایی این بازیکن باعث شد با یک بازیکن تراز بالاتری به توافق برسیم و وی را به خدمت بگیریم، این بازیکن مونته‌نگرویی ایوان ماراش نام دارد با 207 سانتی‌متر قد در پست چهار و پنج تیم پالایش نفت آبادان به کار گرفته خواهد شد.
وی در خصوص جدایی آرن داودی از این باشگاه وکمبود بازیکن در پست گارد راس این تیم خاطرنشان کرد: در این پست نیز قصد داریم تقویت لازم را انجام دهیم و با یک بازیکن وارد مذاکره شویم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درخصوص امکان یارگیری این تیم در ادامه فصل نقل و انتقالات گفت: این امکان همچنان وجود دارد که یک یا دو بازیکن دیگر به تیم نفت آبادان ملحق شوند.
سامری درخصوص اضافه شدن یک مربی خارجی به این تیم تصریح کرد: این مربی لیتوانیایی برای هدایت تیم دسته اولی باشگاه به آبادان آمده و از دانش خوبی در زمینه بازیکن سازی و تیم‌های پایه برخوردار است، همچنین این مربی در کار‌هایی همچون آنالیز در کنار تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.
شایان ذکر است تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در جهت آماده‌سازی برای حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران، از روز پنجشنبه 22 مهرماه برای برپایی یک اردوی آماده‌سازی 10 روزه عازم تهران شده است.
این تیم که سال گذشته عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران را کسب کرد، برای حضور قدرتمند در این مسابقات، تا کنون با محمد حسن‌زاده، سعید داور پناه، میثم میرزایی، محمدرضا اکبری، عماد سلمانی، زلاتکو یوانوویچ و ایوان ماراش به توافق رسیده است.
رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران از ششم آبان ماه با شرکت 10 تیم از جمله تیم‌های نیروی زمینی تهران، دانشگاه آزاد، شهرداری تبریز، شهرداری کاشان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، شهرداری گرگان، شیمیدر تهران و آ.اس شیراز برگزار خواهد شد و نماینده آبادان در نخستین گام در خانه میزبان آ.اس شیراز خواهد بود/فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*