اخبار عمومی
اعلام وصول 2
63993
تاریخ انتشار: 1395/07/25 22:45
همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش صورت گرفت؛
جوانان ورزشکار دهه 50 و 60 اهواز با چهره همیشه خندان حاج صاحب بیت داغر بخصوص در زمین فوتبال و در لحظه آغاز بازی های مهم تیمهای استقلال و پیروزی و... آشنا هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، روز یکشنبه 25 مهرماه جاری و همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خوزستان با حاج صاحب بیت داغر به عیادت جانباز، رزمنده قدیمی و پیشکسوت گردان امیرالمومنین رفتند.
مجید شریفی یکی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خوزستان به خبرنگار ما گفت: صاحب بیت داغر در طول 8 سال دفاع مقدس در بیشتر مناطق جنگی حضوری فعال داشتند و اولین مجروحیتشان  دی ماه 1359 بود.
وی افزود: این رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خوزستان و جانباز انقلاب در سازمان تربیت بدنی خوزستان در طول 30 سال خدمتشان منشآ خیر و خدمت بودند. بخصوص در هیئت فوتبال خوزستان از بدو تآسیس تاکنون در زمینه های گونا گونی ازجمله مساعدت به تیم های محلات،باشگاه، سرپرستی زمین فوتبال استادیوم تختی اهواز،تهیه بلیط و امور مسافرت تیم های مختلف خدمات شایانی ارائه دادند.
شایان ذکر است جوانان ورزشکار دهه 50 و 60 اهواز با چهره همیشه خندان ایشان بخصوص در زمین فوتبال و در لحظه آغاز بازی های مهم تیمهای استقلال و پیروزی و... آشناهستند(سرپرست زمین چمن استادیوم تختی بودند). اما دو سالی می باشد که در بستربیماری هستند
برای سلامتی همه جانبازان صلوات


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*