اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64042
تاریخ انتشار: 1395/07/27 00:59
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی همایون قنواتی را به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی بنا به پیشنهاد شماره ٦٩٣٥/٠١/٢/٩٥ مورخ ٣/٥/٩٥ رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) همایون قنواتی مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند منصوب کرد.


بنا به همین گزارش عصر دوشنبه با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی وزارتخانه، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران استانی و شهرستان های آبادان و خرمشهر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند معرفی و معارفه شد.
معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در مناطق آزاد اروند مانند قشم و ارس این اختیارات، تفویض شده و منطقه آزاد اروند سومین منطقه ای است که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور اختیارات استان ها به مدیرکل منطقه تفویض شده است.
همایون قنواتی پیش از این، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان بود و براساس حکمی جداگانه محمد جوروند بعنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان منصوب شدند


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*