اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64073
تاریخ انتشار: 1395/07/28 01:28
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به آمادگی تیمش برای مقابله با سپهر نقش‌جهان اصفهان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: تیم فوتبال نفت گچسارن با 2 مصدوم به مصاف سپهر نقش‌جهان اصفهان می‌رود.

عصرجهان-داریوش یزدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران اظهار کرد: تیم سپهر نقش جهان حریف قابل احترامی است و بازی سختی با این تیم در پیش خواهیم داشت.
وی در خصوص آمادگی تیمش برابر سپهر نقش جهان گفت: بازیکنان تیم در شرایط جسمی و روحی خوبی قرار دارند و به خوبی از حساسیت دیدار با نقش جهان  آگاه هستند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: سپهر نقش جهان تیم خوب و قابل احترامی است که در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و از این تیم شناخت نسبی داریم  و امیدواریم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند با دست پر به گچساران بازگردیم.
یزدی ادامه داد: با توجه به بازیهای انجام شده توسط تیم‌های این گروه در هفته‌های گذشته قطعا شناخت تیم‌ها از همدیگر نسبت به هفته‌های ابتدایی بیشتر خواهد شد که به طور حتم کادر فنی هر دو تیم به شناخت خوبی از نحوه بازی حریف دیدار بعدی خود دست پیدا می‌کنند.
وی ابراز امیدواری کرد که تیم نفت گچساران بتواند بازی همیشگی خود را را در این دیدار به نمایش بگذارد تا بتواند با پیروزی در این دیدار به صدر جدول نزدیک‌تر شود.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص بازیکنان مصدوم این تیم خاطرنشان کرد: در این دیدار فرید طالقانی و کریم شاهوردی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند که امیدواریم در روز بازی با ترکیبی کامل به میدان برویم.
این بازی  روز چهارشنبه 28 مهر 95 ساعت 14:30 در اصفهان برگزار می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*