اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64083
تاریخ انتشار: 1395/07/28 09:20
فرماندار بهمئی در اين مراسم، امنیت را یک موضوع مهم در جامعه بشري برشمرد و گفت: شهرستان بهمئي از لحاظ امنیت در سطح خيلي خوبي قرار دارد و آن بخاطر جانفشاني و ایثارگری های نیروهای نظامی، انتظامی و همکاری مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، در مراسمی با حضور فرماندهي نيروي انتظامي استان ، فرمانده جديد نيروي انتظامي شهرستان بهمئی معرفي شد.
سرهنگ مهدی انصاری فرماندهي نيروي انتظامي استان در آيين توديع و معارفه فرماندهي انتظامي شهرستان بهمئی، به ارزش خدمتگزاري به مردم در سازمان نيروي انتظامي اشاره كرد و با اشاره به اينكه ، توفيق خدمت به شهروندان نصيب هر شخصي نمي شود و بايد براي اين توفيق از خداوند سپاسگذار باشيم گفت : كاركنان نيروي انتظامي در استان ، به عنوان متوليان نظم و امنيت در جامعه افتخار مي كنند سهمي در امنيت ، عزت و سربلندي ميهن عزيز خود داشته باشند.
سرهنگ مهدی انصاری  به  نقش امنيت در توسعه ي پايدار کشور و استان كهگيلويه و بويراحمد اشاره كرد و با بيان اينكه ، امنيت و آرامش موجود در استان مرهون تلاش و زحمات كاركنان نيروهاي نظامي و انتظامي است افزود: اقتدار پليس كهگيلويه و بويراحمد در سايه ي مردمداري و تعامل محقق خواهد شد.
وی همچنين با قدر داني از زحمات و خدمات سرگرد محمدی فرمانده پيشين انتظامي شهرستان بهمئی، سرگرد عدالت پرور را  بعنوان فرمانده ي جديد انتظامي شهرستان بهمئی معرفي كرد.
سلطانعلی رحمانی فرماندار بهمئی در اين مراسم،  امنیت را یک موضوع مهم در جامعه بشري برشمرد و گفت:  شهرستان بهمئي از لحاظ امنیت در سطح خيلي خوبي قرار دارد و آن بخاطر جانفشاني و ایثارگری های نیروهای نظامی ، انتظامی و همکاری مردم است.
حجت الاسلام افروغي امام جمعه شهر ليكك  با اشاره به اينكه، مدیران بايد برای تاثیر گذاری و خدمات بهتر همكاري لازم را با نيروي انتظامي داشته باشند گفت: اصلي ترين وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت، آرامش و آسایش مردم  است كه با هماهنگی و همدلی در بین مسئولان و نیروی انتظامی کارها به خوبی انجام مي شود و نيروي انتظامي در مواجه با چالشهاي مختلف موفق تر خواهد بود.
گفتنی است در این مراسم از زحمات سرگرد محمدی فرمانده پيشين نيروي انتظامي شهرستان بهمئي تقدیر و سرگرد عدالت پرور بعنوان فرمانده ی جديد انتظامي شهرستان بهمئی معرفی و منصوب شد.

خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*