اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64084
تاریخ انتشار: 1395/07/28 09:58
سرهنگ انصاري:آنچه که امروز در کشور به عنوان پیشرفت علمی و هسته‌ای و نانو و سایر دستاوردهای اقتصادی و سیاسی مشاهده می‌شود به برکت خوت پاک شهدا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سرهنگ مهدي انصاري فرمانده نیروی انتظامی استان كهگيلويه و بويراحمد در ديدار با خانواده شهدا در شهر ليكک مرکز شهرستان بهمئی،  تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا را وظیفه ای همگانی ذكر كردند و با اشاره به اينكه ، امنیت امروزکشور مرهون خون پاک شهدا است گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
سرهنگ انصاري  امروزه كشور ما به برکت خون شهدا در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی در میان کشورهای منطقه سرآمد است یاد و خاطره شهدای این شهرستان راگرامی داشت وگفت:آنچه که امروز در کشور به عنوان پیشرفت علمی و هسته‌ای و نانو و سایر دستاوردهای اقتصادی و سیاسی مشاهده می‌شود به برکت خوت پاک شهدا است.
فرمانده نيروي انتظامي استان  با بيان اينكه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان موجب تحول و رشد معنوی آحاد جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی می شود افزود: دشمنان  ما با طراحی جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف قرار داده اند که مردم باید با هوشیاری هرچه بیشتر در مقابله با این تهدید دشمن ایستاده اند.
وي همچنين خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش موثری را در ترویج این فرهنگ ناب دارند.
گفتني است شهرستان بهمئی 126 شهيد به نظام و انقلاب تقديم كرده است.
خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
بهمئی ؛ ليكک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*