اخبار عمومی
اعلام وصول 2
64089
تاریخ انتشار: 1395/07/28 15:10
سرپرست وزارت خانه های آموزش وپرورش،فرهنگ وارشاد اسلامی و ورزش وجوانان مشخص شدند.

عصرجهان-به دنبال استعفای سه وزیر وزارتخانه های  آموزش وپرورش،فرهنگ وارشاد اسلامی و ورزش وجوانان که همگی به نوعی با عرصه فرهنگی مرتبط هستند برخی منابع آگاه رسانه ای گزارش دادند دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری  طی احکام جداگانه ای سیدمحمد بطحایی، معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ، سیدعباس صالحی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست وزارت خانه های آموزش وپرورش،فرهنگ وارشاد اسلامی و ورزش وجوانان منصوب کرد.
سرپرستی وزارت های آموزش وپرورش ،ورزش وجوانان وارشاد اسلامی تا معرفی رسمی وزیر به مجلس ادامه خواهد داشت.
جایگزین نعمت‌زاده، وزیر صنعت،معدن و تجارت هم به زودی مشخص می شود

«بسمه تعالی»

حضرت حجت السلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام و احترام و ارادت

 بابت اعتمادی که ظرف سه سال گذشته به اینجانب مبذول فرمودید بسیار سپاسگزارم و خشنودم اگر توانسته‌ام باری ولو اندک و حقیر از دوش دولت بزرگوار بردارم. همانگونه که استحضار دارید چند ماه قبل نیز استدعا کردم که اجازه بفرمایید تا در سنگری دیگر ارائه خدمت بدهم. مجددا استدعا دارم با استعفای اینجانب موافقت بفرمایید.  همواره دعاگوی حضرتعالی هستم و آرزو دارم در تحقق اهداف عالیه نظام و برنامه های دولت کریمه تدبیر و امید موفق و موید باشید.  

با احترام محمود گودرزی ۲۷ مهر ماه ۱۳۹۵»


 حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی  رئیس جمهور محترم؛

 با سلام و تحیات:

 پس از اطلاع از نظر جناب عالی درخصوص ضرورت ترمیم کابینه که در جلسه روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۹۵ هیأت محترم دولت ابراز فرمودید ؛ علی رغم آمادگی کامل برای حضور در جلسه استیضاح و ارائه گزارش عملکرد سه ساله وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید و پاسخ به سؤالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، بدین وسیله آمادگی خود را برای عمل به هرگونه تصمیم حضرت عالی درخصوص ادامه کار خویش نیز اعلام می نمایم.

والامرالیکم «رب ادخلنی مدخل صدق  واخرجنی مخرج صدق واجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا»



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*